ورزش

مقاومت کرج در کمین سهمیه لیگ برتری فوتسال قم

تکمیل پازل ناکارآمدی مدیریت ورزش قم به‌ زودی؛

ندای قم /جعفر عابدی / کارشناس فوتبال و فوتسال ، خبرها حاکی از رایزنی مسئولان تیم فوتسال مقاومت البرز با فدراسیون فوتبال برای جایگزینی تیم فوتسال قم در لیگ برتر کشور دارد.

در حالیکه چند روز بیشتر به قرعه کشی مسابقات فوتسال لیگ برتر کشور باقی نمانده هست و هنوز تکلیف نماینده فوتسال قم مشخص نشده است.شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم مقاومت البرز در حال رایزنی برای تصاحب جایگاه فوتسال قم در لیگ برتر می باشد.

قم که زمانی پایگاه فوتسال کشور بود، با توجه به قدرت‌ های سیاسی که در این شهر وجود داشت، و با علم به اینکه منطقه ویژه اقتصاد و صنعت و پایگاه علم و پایگاه انقلاب است،  به چه روزی افتاده است که از جذب یک اسپانسر ۱۰ میلیاردی عاجز است.

بخندیم ..گریه کنیم..

تورو خدا یکی بگه بزرگ این شهر کیه؟ به خدا قسم ۱۰ میلیارد پول یک بازیکن لیگ برتری فوتبال تو این کشور هست.ساوه اندازه نصف قم هم نیست ببینید شهرداری و سن‌ایچ ساوه برای یک فصل بالای ۲۰ میلیارد هزینه کردند.مگر این شهر مسئول نداره که دیگران نشستند منتطر مرگ فوتسال قم هستند.

چرا سایر استان‌ها می‌توانند و ما نمی‌توانیم چرا دیگران ارزش تیم لیگ برتری را‌متوجه می‌شوند و ما متوجه نمی‌شویم.آقایان مسئول اینو بدونید این شهر ۲ تا تیم لیگ برتری داشت یکی چند سال پیش بنام صبا با پیشینه ارم کیش و کیش‌ایر با آنهمه افتخارات حذف و نابود شد و عرضه نداشتند تیم را نگه دارند مسئولان وقت و حالا گویا نوبت این تیم شده است.

مردم بدانید مدیران قمی در جذب اسپانسر ناتوان هستند.آقایان مدیر ورزش، واقعا بعد از اینکه عمر مدیریت پرحاشیه شما تمام شد، جواب جوان‌های پرشور این شهر را هر کدام می‌توانستند حسن زاده هایی شوند را چه میدهید؟

تماشاگرانی که با شور و اشتیاق سالن را پر می‌کنند چه؟ آیا در خلوت خود، دقیقه ای به آنها فکر کردید؟؟

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vcol

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا