ورزش

معرفی ۶ بازیکن جوان قمی به تیم ملی فوتسال کشور

درخشش تیم‌های پایه آنا صنعت با مدیریت وحید غیاثی؛

ندای قم/ رضا ملکی ؛ وحید غیاثی پس از تجارب ارزشمنددر نیمکت مربیگری فوتسال در قم و ایران این بار با دست گرفتن هدایت تیم‌های پایه به عنوان مدیر تیم‌های فوتسال آنا صنعت دست به کار بزرگی زد و تمام تیم‌های رده‌های پایه این تیم توانستند در کشور افتخارآفرین باشند.
نگاه به روند برگزاری مسابقات پایه در سطح کشور و اینکه این تیم‌ها در زمان کم بسته شدند کار غیاثی و همکارانش را بسیار سخت در ابتدای راه نشان می‌داد.نونهالان با بدشانسی کامل و با ناداوری به مقام سوم کشور رسید.
نوجوانان با اقتدار کامل بر سکوی نخست فوتسال کشور ایستاد تیم جوانان با شایستگی به پلی اف این مسابقات رسید و این در حالی بود که از بازیکنان نوجوانان نیز در این رده استفاده شد.
تیم امید با بازی‌های خوب یارانش با گرفتن ۹ امتیاز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌باشد این‌ها در حالی است که دستیاران فهیم و دلسوز غیاثی با نام‌های مهدی کاکائی، جواد بازدار توانستند با هدایت خوب خود در رده نونهالان و نوجوانان برای قم افتخار آفرین باشند.
نگاه مدیران آنا صنعت را به مجموعه تیم‌های پایه می‌ستاییم و بر این باور هستیم که مدیران عزیز آنا صنعت قدر زحمات این عزیزان را دانسته و در حمایت مالی و معنوی این تیم از هیچ کوششی دریغ نورزند.
دعوت ۶ بازیکن جوانان آنا صنعت به اردوی تیم ملی جوانان ایران با نام‌های صفری، سنگتراشان، ابراهیم آبادی ،ده نمکی، روحانی و همزهی می‌تواند بیانگر این نکته باشد که اگر خوب حمایت شویم برنامه‌ریزی درست داشته باشیم می‌توانیم در تمامی رده‌های تیم‌های ملی بازیکنان ارزشمند قمی را به تیم ملی معرفی نماییم.
دست مریزاد به وحید غیاثی و همکاران خوبش با امید به اینکه روند این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/dctx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا