ورزش

مربی قمی سکاندارهدایت تیم ملی بدمینتون جوانان ایران شد

بدمینتون قم روی ریل موفقیت با سکانداری فرجی جوان؛

ندای قم / رضا ملکی ؛خبرهای خوب از بدمینتون به گوش می‌رسد ،فرجی جوان رئیس پرتلاش خانواده توپ و پر با وجود زمان کوتاه حضور خود افتخارات بی‌نظیری را همراه دلاوران بدمینتون برای ولایت به دست آورده اند.
حضور درخشان بانوان و مردان غیور قمی در مسابقات لیگ برتری کشور و شناسایی نفرات برتر در مسابقات بین المللی سریز و فجر با نام‌های نرگس افشاری، محمد معین خاکی، محمد مهدی کنعانی، پرهام فراهانی به عنوان بازیکن و داوران خوب و تلاشگر قمی با نام‌های محمد حسن حسین‌زاده، سید امید مقدس زاده، علیرضا کمالی ملیکا محمودی راد خبر از تحولی اساسی از این رشته زیبا می دهد.
انتخاب محمدرضا مطیع جوان دوست داشتنی گذشته بدمینتون قم که سال‌ها لباس تیم ملی کشور را بر تن داشت به عنوان مربی تیم ملی جوانان بدمینتون در این مسابقات افتخار بزرگی است که نصیب خانواده بدمینتون قم گردیده است.
مهدی فرجی جوان فرزند شایسته استاد محسن فرجی از قهرمانان و دلاوران کشتی استان قم که به نوعی یکی از بنیانگذاران این رشته در قم بوده و در قامت ریاست هیات خدمات شایانی به ورزشکاران توپ و پر ولایت داشته با تلاش بی‌نظیرش می‌رود تا بدمینتون قم را در کشور در سطح عالی مطرح سازد به او خسته نباشید می گوییم.
دستان پرتلاش همکاران خدومش را می فشاریم و امید داریم که از طرف مسئولان این تلاش‌ها دیده شود.به امید روزها خوب و خبرهای شادی آور قهرمانان بزرگ بدمینتون قم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nbli

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا