ورزشویژه

مدارس فوتبال قم زیر ذره بین نظارت

تابستان و فصل رونق مدارس فوتبال؛

ندای قم/ رضا ملکی؛با پایان یافتن فصل امتحانات و تعطیلات تابستانی سه ماهه برای نوگلان دوست داشتنی استان قم وآغاز کار مدارس فوتبالی این بار با نگاه جدید تری ازطرف مسئولان فوتبال قم دنبال شد.
نکته اول :بازرسان فوتبالی هیئت فوتبال موظف شدند تا با سرکشی به مدارس فوتبال از نحوه تمرینات ونوع نگاه مربیان در انتقال دانش فنی خود به نوگلان یادداشت برداری داشته باشند تا با ایجاد پرونده برای هرمدرسه فوتبال نکات مثبت و منفی آنان را بررسی و درصدد رفع یا تشویق آن بر آیند.
مورد دوم :دادن مجوز فعالیت به متقاضیان مدارس فوتبال می باشد که بایستی از فیلترهای مختلف عبور کرده تا مجوز فعالیت را از هیئت فوتبال دریافت نمایند. گمان ما این است که به غیر از تعداد معدودی کلاسها با مجوز هستند مدارس فوتبالی که با عناوین و القاب متفاوت و عدم مجوز از هیئت فوتبال مشغول به خالی کردن جیب والدین می باشند و از این راه به سود بسیار خوبی هم می رسند بازرسان محترم باید به اینگونه مدارس فوتبالی که قارچ گونه روئیده اند ورود کنند ومانع فعالیت آنان گردند .چون والدین نوگلان هیچ سررشته ای از نوع فعالیت آنان ندارند و فقط و فقط به فکر گذراندن وقت فرزند خود در مدارس فوتبال هستند.
مورد سوم :که خیلی حائز اهمیت است و به آن بید توجه خاصی شود وجود مربیانی هستند که در کلاسها مشغول تدریس هستند موارد اخلاقی این مربیان باید از فیلترینگ بازرسان هیئت فوتبال قم عبور داده شوند، مسئله اخلاق و سالم بودن مربی از جمله مواردی است که متاسفانه در سراسر کشور با این واقعیت تلخ روبرو هستیم و اگر کوچکترین نگاه غیر متعارف یک مربی به فرزندان برومندمان در مستطیل سبز اتفاق افتاده باشد می بایست جام زهر را مسئولان نوشیده و به عاقبت تلخ آن توجه نمایند.
صلاحیت اخلاقی مربیان گزینه اول آموزش نوگلان است و اگر به غیر از این باشد فاجعه بزرگی دامن مدارس فوتبال را خواهد گرفت.مورد مهم دیگر نفرات جوانی هستند که به سن 20 سال نرسیده لباس مربی گری را برتن کرده و در مدارس فوتبال مشغول به آموزش هستند به چه مجوزی اجازه اینک ار به آنان داده می شود.ما سالهاست می نویسیم اما گوش شنوایی نیست وباید مسئولان هیئت فوتبال توجه خاصی را به آن مبذول نمایند.
امید داریم در سال جاری اتفاقات خوبی برای مدارس فوتبالی استان رقم خورده و شاهد ناهنجاریهای گذشته در فضای پاک فوتبال نباشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3wwn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا