ورزشویژه

مدارس فوتبال، فوتسال و ساحلی مجوز بگيرند

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم :

ندای قم / محسن عبداللهی ؛رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم گفت: در پیش بودن فصل تابستان و افزایش زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان و توجه خانواده‌ها به مباحث آموزش فرزندانشان، مسئولیتی را به دوش هیات فوتبال می‌گذارد.
عباس زارعی در گفت وگوبا ندای قم افزود: در این راستا مدارس فوتبال، فوتسال و ساحلی که در سطح استان قصد فعالیت دارند بايد با مراجعه به کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال برای اخذ مجوز تاسیس یا تمدید مجوز اقدام نمایند.
وی افزود: کلیه مدارس بايد با در دست داشتن مدارک لازم که در آئین‌نامه تدوینی عنوان گردیده با تشکیل پرونده مراحل صدور مجوز تاسیس و یا تمدید مدرسه فوتبال خود اقدام نمایند.
زارعی بيان كرد: مدارسی که بدون مجوز هیات فوتبال استان اقدام به فعالیت نمایند پیگیری‌های لازم صورت خواهد پذیرفت تا توسط دستگاه‌های نظارتی پلمپ شوند.
وی يادآور شد: مهلت ثبت‌نام و اخذ مجوز تا 10 ارديبهشت است و پس از آن، این کمیته اقدام به اعلام مدارس فوتبال مجاز و شروع رسمی مدارس فوتبال خواهد نمود.
زارعی تصريح كرد: تمامی مدارس فوتبال، فوتسال و ساحلی که در سال‌های گذشته مدارک ارائه نموده‌اند و دارای پرونده می‌باشند بایستی طبق آئین‌نامه جدید مدارک لازم را ارائه نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/868c

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا