ورزشویژه

مجهز‌ترین کمپ تمرینی بدمینتون آسیا درقم احداث می شود

درگفت و گو با رئیس هیات بدمینتون استان قم مطرح شد؛

ندای قم / گفت و گو / رضا ملکی ؛مردان و زنان توپ و پر سال‌هاست با تلاش تحسین انگیز خود نام بدمینتون را در کشور زنده نگاه داشته‌اند و اعتبار این رشته نزد اهالی بدمینتون کشور مثال زدنی می‌باشد.
بعد از ۲۵ سال تلاش برای به ثمر رساندن این رشته زیبا که توسط عزیزانی چون استاد محسن فرجی، استاد مرتضی چراغچی ،استاد علی پنجه باشی و استاد حسین زاده فرماندهی شد این بار نوبت به علی فرجی جوان رسید تا با دنیایی از انگیزه و تلاش کار این هیئت را مدیریت نماید و آن را به قله‌های افتخار برساند.
فرجی جوان سکان هدایت این رشته را در ۲۸ دی ماه سال گذشته در دست گرفت در این مدت کوتاه با نگاه به اتفاقات پیرامون این رشته و افتخاراتی که به دست آمده در خواهیم یافت که بدمینتون روزهای خوبی را می گذراند ور آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر این رشته ورزشی در استان قم خواهیم بود.
صحبت‌های علی فرجی پیرامون بدمینتون نشان می‌دهد که او وهمکاران مجرب اش درصدد یک تحول اساسی در ساختار این رشته از پایه می‌باشند.
قول رئیس توسعه بدمینتون آسیا در ساخت کمپ مجهزتمرینی درپردیسان
فرجی گفت :میزبانی از علی ماجد رئیس توسعه بدمینتون آسیا در قم در نوع خود بی نظیر و قابل توجه بود او به قم آمد امکانات بسیار محدود تنها سالن اختصاصی بدمینتون در قم را دید و شاهد بود که صدها جوان و نوجوان قمی راکت به دست با دنیایی انگیزه در سالن مشغول به تمرین هستند اما امکانات اجازه نمی‌دهد تا آنها بتوانند در کشور چهره واقعی خود را نشان دهند.
وی ادامه داد :منطقه پردیسان و زمین‌های ورزشی اختصاصی به اداره کل ورزش و جوانان قم و دیدار ثانی خانی مدیر کل با علی ماجد نشان داد تا عزم قمی‌ها برای ساخت یک کمپ مجهز تمرینی که تیم‌های آسیایی دیگر کشورها بتوانند در آن اردوی مشترک برگزار نمایند جرم است و در این راستا علی ماجد قول داد تا هزینه ساخت را کنندراسیون آسیا بدهد و زمین را قمی‌ها در اختیار این کمپ قرار دهند.
رئیس هیات بدمینتون استان قم تصریح کرد: برای این کار می بایست آستین‌ها را بالا زد چون قول مردان آسیایی قول است تنها ما باید همت کنیم و پیگیر ماجرا باشیم تا به تحقق آرزوهای دست نیافته برسیم .تا اینجای کار ما نمره قبولی به علی فرجی می دهیم چون از بدو شروع این رشته با مردان توپ و پر همراه بوده‌ایم.
از مشکلات آنها نوشته‌ام و از کم و کیف حرکت‌های این رشته اطلاع کافی دارم پس تلاش چند ماهه فرجی را به فال نیک می‌گیرم برای او که در ارائه آمارهای خوب در سطح داوری مربیگری و قهرمانی های متعدد در رده پایه و بزرگسالان شایسته نشان داده آرزوی توفیق می نماییم.
او می‌گوید در لیگ برترفصل جدید کشور با سرمایه‌گذاری روی نسل نوجوان قصد داریم تا آینده نگری کنیم.
وی خاطرنشان کرد:دراین مسیردربخش آقایان چند سالی است که داعیه قهرمانی درلیگ برترهستیم و در رده بانوان نیز در تلاش هستیم تا به هدف خود برسیم هرچند که در رده‌بندی مقام قابل توجهی نداشته باشیم.
تعامل سازنده با آموزش و پرورش و نگاه ویژه مسئولان در اختصاص بودجه کافی که هزینه سنگینی را برای خرید توپ و راکت برای قهرمانان این رشته دارد چیزی است که در گفته‌های علی فرجی برای اعتلای این رشته بیان می‌شود.
امید داریم وی با همکاران خوب وپرتلاش اش بتواند بار سنگین این رشته پرافتخار را بر دوش کشیده تا با تکیه بر تجارب ارزنده پدر ارجمند بزرگوارش استاد محسن فرجی که بنیانگذار این رشته در قم است بتواند آینده‌ای خوب را برای بدمینتون قم ترسیم سازد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/h90i

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا