ورزش

ماهان پردیس قهرمان شد

درمسابقات فوتبال نوجوانان استان قم؛

ندای قم / رضا ملکی ؛با پایان رقابت‌های فصل 1403 – 1402 لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم، تیم ماهان‌پردیس (عقاب‌سپاهان سابق) به مربيگری موسی رفيعی و مصطفی خوشدل و سرپرستی حسين رحيمی گوی سبقت را از سايررقبا ربود و با 29 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
براساس این گزارش ،حرکت خوب و ارزنده نوجوانان شهرمان را می ستاییم که با کمترین امکانات ممکن توانستند با ارایه بازیهای در خورپسند پیام آور این باشند که این عزیزان را باید دید و درسیر تعلیم و آموزش درست آنان را یاری نمود.
اما آنچه در پایان رقابتها باید به آن پرداخت اتفاقات تلخی بود که درچند بازی شاهد آن بودیم وقتی حرمتها درمستطیل سبز ازسوی نوجوان و مربی شکسته شد دیگرنمی توان به آینده اخلاقی و فرهنگی امیدوار بود. دیدن چنین صحنه هایی را امید داریم دیگر به هیچ وجه شاهد نباشیم. زحمات هیئت فوتبال علی پنجه باشی مسئول تلاشگر بازیها گلبا ،مدیراستادیوم شهید حیدریان، کمیته داوران و پزشکی و سایر عزیزانی که در برگزاری این مسابقات نقش داشتند را باید ستود.
رده‌بندی نهایی مسابقات:1- ماهان‌پردیس 29 امتیاز.2- افشید 28 امتیاز.3- ستارگان‌پارت 25 امتیاز.4- هما 16 امتیاز. 5- پیام 14 امتیاز (تفاضل 4+).6- ستارگان‌سرخ 14 امتیاز (تفاضل 3-) .7- عقاب 13 امتیاز (تفاضل 2-) .8-ستارگان‌هلال 13 امتیاز (تفاضل 4-) .9-سیاه‌جامگان (10 امتیاز) .10-رادمهر 4 امتیاز .11پیروزان 0 امتیاز.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x976

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا