ورزش

قهرمانی پارس درجدالی سخت

قهرمانی پارس درجدالی سخت

ندای قم /گزارش /رضا ملکی ؛به روز پایایی مسابقات فوتبال پیشکسوتان فوتبال قم می رسیم تفاوتی آشکار را در استادیوم شهید حیدریان حس می کنیم.نظم عجیبی در میدان حاکم است.صندلی های چیده شده خبر از حضور کهن کسوتان فوتبال قم در دیدار فینال این مسابقات میدهد.
سکوها را می بینیم که پراز تماشاگران فهیم قمی است و این نشان میدهد که فوتبال قم همچنان در سایه لطف و بزرگی موسپیدان در حرکت است. دو تیم خوب سپهر و پارس برای دیدار پایانی آماده میشوند.
شاگردان آل یاسین آمده اند تا بار دیگر بر سکوی اول این رقابتها بایستند در طرف مقابل تیم قابل احترام سپهر با هدایت مرد اخلاق مدار فوتبال قم مهدی اردستانی با بازیهای قابل تحسین خود را به مرحله فینال این رقا بتها رسانده است .
بازی آغاز می شود دو تیم در جوالی برابر تا لحظات پایانی پایاپای هم میروند و یک اتفاق ساده که با بحث همراه بود گل قهرمانی تیم پارس را به ثمر میرساند تا حلقه شادی یاران این تیم در لحظات پایانی تکمیل گردد.
لبخند شادی برلبان یاران پارس و غم و اندوه بر چهره یاران سختکوش و خوب سپهر نمایان است . بالارفتن جام قهرمانی و شور و اشتیاق بازیکنان پارسی چیزی است که بیشتر از همه در مستطیل شهر هویدا میباشد .
مردان بلند همت و غیور موسپید کهن کسوتان با حضور سبز خود باعث مسرت و شادی بازیکنان و عوامل برگزاری این مسابقات شدند که همی نجا از حضور آنان تشکری خالصانه داریم.
اما خواندنی های پایان این مسابقات و نگارش آن خالی از لطف نخواهد بود .قهرمان تیم پارس ،نایب قهرمان سپهر ، سوم مشترک صنعت نفت ،شاهین – تعداد کل بازیها ۴۵ بیشترین گل زده- سپهر 21 گل – آقای گل مسابقات کریم سلیمی ازسپهر،کمترین گل خورده تیم پارس 4 گل برترین دروازه بان، الله وردی محمدی پارس بیشترین گل خورده پرسپولیس 23 گل ،کمترین گل زده ، شاهد 3 گل
تنها بازیکن حاضر در رقابتها از تیم رویائی سالهای 60 منتخب قم-رضا ملکی-صنعت نفت،بیشترین برد پارس 6 برد-کمترین برد-پرسپولیس و افشین بدون برد- پرگل ترین بازی سپهر 6 بر 2
عوامل برگزار کننده این مسابقات زحمات شایان تقدیری داشتند.هادی گائینی ، حسین بابائی، گلبابا ،کمیته پزشکی ، هیات فوتبال ، کمیه داوران و تمامی عواملی که به نوعی در هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات سهم داشتند یک خسته نباشید جانانه به آنها می گوئیم و امید داریم که این روند همچنان در سالهای آینده ادامه یابد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/oghp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا