ورزش

قم هیچ نماینده ای دربین استانهای کشور ندارد!

در پی اعلام اسامی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور؛

ندای قم / رضا ملکی ؛با انتشار لیست اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نونهالان کشور و اینکه استان قم هیچ نماینده ای در لیست دعوت شده مزبور ندارد جای تاسف و آهی جانسوز را برای دوستداران فوتبال قم به دنبال داشت.
براستی هدف ما از برگزاری کلاسهای مدارس فوتبال چیست؟خالی کردن جیب اولیاء فوتبالی یا آموزش؟تا اینجای کار مقوله اول کارائی بیشتری در مستطیل سبز دارد کلاسهای 30 الی 40 نفره در یک سانس،خالی کردن جیب خانواده ها ودر انتها خروجی صفر مقابل نام کودکان دلبندی که با عشق به آموزش و فراگیری توپ جادوئی به کلاسهای مدارس فوتبال پناه می آورند.
براستی چه بنویسم زیرا که سالها نوشته ایم و هشدار داده ایم اما گوش شنوائی دراین بین دیده نشده است.زاهدان یک نماینده در اردوی تیم ملی نونهالان دارد آیا این درد آور نیست؟
اهمیت نگاه ویژه مسئولان فوتبالی قم به مدارس فوتبالی که قارچ گونه درحال افتتاح بوده و با استفاده از عناوین مجرب ترین مربیان فوتبالی قم و غیره سعی در فریب خانواده ها دارند خود می توان بیانگر این مطلب باشد که فوتبال قم در خواب خرگوشی به سر میبرد و مسئولان نیز درخواب غفلت.
امید داریم با نظارت شایسته بر نحوه شکل گیری مدارس فوتبالی و اینکه هر شخص نتواند به حریم پاک مستطیل سبز برای آموزش فوتبال نوگلان راه یابد بتوانیم حداقل از امروز شروع کنیم و به فکر آیندگان پاکی باشیم که با هزاران امید برای فراگیری آموزش می آیند اما در پایان هیچ خروجی مثبتی را دریافت نمی کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/xcoq

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا