ورزش

قضاوت بانوان قمی در لیگ فوتسال کشور

حسینی و طلیقی افتخار آفرین شدند؛

ندای قم/ رضا ملکی ؛داوران مرد و زن قمی در طول دوسال گذشته جایگاه خوب و معتبری را در امر قضاوت در فوتبال و فوتسال ایران بدست آورده اند و این نوید روزهای خوب برای جامعه داوری استان قم است که به رهبری فرجی داور قدیمی و شایسته گذشته فوتبال قم و رئیس فعلی کمیته داوران انجام پذیرفته است.
درخبرها آمد که دوبانوی شایسته قمی در لیگ فوتسال کشوردر شهر دیواندره قضاوتهای مطلوبی داشته اند و باعث افتخار برای جامعه داوری استان قم و فوتبال قم شده اند.
حسینی و طلیقی دو داور شایسته وجوان قمی بودند که دراین مسابقات با قضاوتهای خوب و شایسته خود تحسین عوامل برگزار کننده مسابقات فوتسال دسته اول برانگیختند.
سرکار خانم حسینی علاوه بر قضاوت خوب دراین مسابقات سابقه قضاوت در لیگ برتر و سوپر لیگ فوتسال بانوان را نیز داشته است.به حضور خوب بانوان قمی در آورگاههای مختلف ورزشی افتخار می کنیم و از اینکه شهر مقدس قم توانسته با پرورش نیروهای جوان و کارآمد در بدنه کادر داوری خود در کشور عرض اندام نماید جای تقدیر و سپاس بر مسئولان و دست اندر کاران کمیته داوران خصوصا آقای فرجی دارد که با تلاش و زحمات پیگیر خود توانسته داوران آقا و بانوان شایسته ای را درامر قضاوت به جامعه فوتبال و فوتسالی کشورمعرفی نماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/62db

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا