ورزش

درخشش مینی گلفرهای قمی و درو کردن همه مدال ها

در مسابقات قهرمانی کشور رقم خورد؛

ندای قم/روح اله کرمانی: رییس هیئت گلف استان قم ازدرخشش  مینی گلفرهای قمی و درو کردن همه مدال ها  در مسابقات قهرمانی کشور  در اضفهان خبرداد.

دکتررضا دلاوری در گفتگو با ندای قم اظهارداشت :مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور توسط انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران و با همکاری شهرداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون گلف و هیات گلف استان اصفهان با حضور ۱۷۰ مینی گلفر زن و مرد از ۲۴ استان از تاریخ ۴ الی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر اصفهان برگزار شد.

وی افزود : این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته اصفهان و ۱۱۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان و در رده سنی ۱۸ سال تمام به بالا برگزار شد . وی با بیان اینکه این مسابقات  به مدت ۴ روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان برگزار شد افزود :.کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات ۳۰ نفر و از متخصص ترین و با تجربه ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر اجرای فنی این مسابقات نظارت داشتند.

وی اضافه کرد : مجید کربلایی قهرمان چندین دوره مسابقات قهرمانی کشور و اوپن و رئیس کمیته مینی گلف استان به عنوان کادر اجرایی و فنی در برگزاری این مسابقات حضور فعال داشت.رییس هیئت گلف استان قم تصریح کرد :محمدحسین فطرس، احمد ورمزیاری، سید محمدمعین یزدی زاده، و علی حق بین ترکیب تیم قم در بخش آقایان را تشکیل می داد  و دربخش بانوان بانوان نرجس جعفری، الهام محمدی، فاطمه محمدی و مبینا نظری تیم قم را همراهی می کردند.

دلاوری  خاطرنشان کرد : در جریان برگزاری مسابقات کشوری مینی گلف به میزبانی اصفهان، محمد امین ابوالحسنی از استان خراسان جنوبی موفق شد با کسب اسکور ۱۴۰ و با قرار گرفتن در جایگاه نخست این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورد. همچنین محمد امین فطرس بازیکن استان قم با اسکور ۱۴۱ و محمد شکیبامهر بازیکن استان تهران با اسکور ۱۴۱ پس از رقابت در پلی آف موفق شدند به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یابند.

وی  ادامه داد در بخش انفرادی الهام محمدی از استان قم با کسب اسکور ۱۳۶ موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورد. نرجس جعفری  از استان قم با اسکور ۱۴۳ و مبینا نظری از استان قم  با اسکور ۱۴۴، موفق شدند به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یابند.

دلاوری  بیان داشت :در بخش تیمی بانوان استان قم موفق شد با اسکور 285 توانست مقام اول این مسابقات را بدست آورد و استان های مازنداران با 307 و خراسان جنوبی با 310به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.در بخش تیمی آقایان در نهایت تیم‌های تهران با اسکور 286 ، قم با اسکور 290و خراسان جنوبی با اسکور 291موفق به کسب عناوین اول تا سوم گردیدند

وی در پایان گفت :نتایج این مسابقات به همراه مسابقات مینی گلف آزاد کشوری که اسفند ۱۴۰۲ توسط انجمن مینی گلف کشور در چالوس برگزار شد تاثیر زیادی بر دعوت بازیکنان به اردوهای احتمالی تیم های ملی مینی گلف خواهد داشت و نتایج این مسابقات نیز برای فدراسیون جهانی مینی گلف ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x1tr

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا