ورزشویژه

فوتسال قم در آستانه حذف از لیگ برتر

ناتوانی استان در جذب اسپانسر؛

ندای قم/ جعفر عابدی / کارشناس فوتبال وفوتسال ؛در حالیکه نزدیک به ۲ماه از دستور پیگیری استاندار به معاونت زیارتی و اجتماعی استانداری می‌گذرد ولی عملا اقدامی در جذب اسپانسرنشده است گویا توان و عزنی برای این کار استان وجود ندارد.
تاکنون هیچ حرکتی نه از سوی استانداری ونه از سوی اداره کل ورزش وجوانان ونه از سوی هیات فوتبال که این روزها از رئیس گرفته تا کارکنان همگی سرگرم مدرسه فوتبال غیرمجاز هیات فوتبال میباشند،دیده نشد.
با این اوضاع واحوال نماینده فوتسال را باید حذف شده بدانیم حتی اگر هم وارد مسابقات بشود با توجه به اوضاع واحوال که بازیکنان تاثیر گذار همگی از تیم خارج شدند این تیم را باید اوت شده تلقی کنیم مگر به معجزه یک نفر آن هم علی مسعودی ملقب به سرپرست تاجدار که همیشه بازیکنان خوبی را برای روز مبادا در آستین دارد تیم را در لیگ حفظ کند.
آقای استاندار !!!!!!!!که نشان دادی همواره به فکر استان ومردم این دیار بودی وهستی اگر خدای نکرده تیم حذف بشود این لکه سیاه در کارنامه مدیریتی خود در حافظه تاریخ خواهد ماند و همه خواهند گفت که در زمان مدیریت آقای آقامیری تنها نماینده استان قم در لیگ برتر با این همه سبقه و حضور پررنگ در عرصه فوتسال کشور حذف شد آن وقت جواب جوانان این شهر را چه کسی خواهد داد؟!!!!
همه فکر می‌کردیم با وجود استاندار توانمند می‌توانیم امیدوار به حضور قدرتمند در لیگ برتر کشور باشیم ولی افسوس با وجود گذشت چند ماه از انصراف آنا صنعت از تیم داری هنوز استاندار با وجود این همه شرکت و کارخانه از جذب اسپانسر ناتوان نشان داده است.در سایر استانهاشرکتها و کارخانه داران وشهرداریها حضوری پررنگ در عرصه ورزش دارند،ومیلیاردها تومان هزینه می‌کنند ولی متاسفانه جوانان قمی از این پشتوانه محروم هستند .
کلام آخر آقای استاندار وقت تنگ است و امید جوانان این شهر به شما دولتمردانی است اگر بخواهید می توانید.یاعلی مدد

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/zdvl

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا