ورزش

فرزندان شاهد با افتخار جام قهرمانی را بالای سر بردند

پایان تورنمنت فوتسال بزرگداشت طلبه وخبرنگارشهید محمد مهدی شریفی؛

ندای قم / گزارش / رضا ملکی ؛پاسداشت روز خبرنگار و نگاه خوب مسئولان بنیاد شهید قم باعث شد تا تورنمنت چهار جانبه فوتسال به نام طلبه شهید خبرنگار محمد مهدی شریفی با حضور تیم‌های فرزندان شاهد و اصحاب رسانه، دانشگاه شهاب دانش و جانبازان و معلولین در سالن ایثار آغاز گردد.
براساس این گزارش ،روز اول با اقتدار فرزندان شاهد و اصحاب رسانه با پیروزی بر رقبا همراه شد فرزندان برومند شهدا ۸ بر صفر از سد دانشگاه شهاب دانش گذشتند تا در مصاف بعدی اصحاب رسانه نیز با تلاش چشمگیر یاران خوب اش بتواند با پیروزی ۵ بر 1 از سد تیم خوب جانبازان و معلولین عبور نماید تا خود را در فینال این مسابقات ببیند.
روز دوم با عدم حضور تیم دانشگاه شهاب دانش عملاً جانبازان عزیز به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافتند تا جدال فینال را دو تیم اصحاب رسانه و فرزندان شهدا آغاز نمایند.
تیم خوب وهماهنگ فرزندان شاهد که با تمرینات منظم پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشته بود اصحاب رسانه را در تنگنا قرار داد تا بچه‌های رسانه که بدون تمرین در این مسابقات و به سبب احترام به شهید طلبه شریفی حضور داشتند دروازه خود را سه بار در نیمه اول گشوده ببینند.
در نیمه دوم کار متعادل شد و بچه‌های خوب رسانه توانستند دو گل از گل‌های خورده را جبران نمایند اما ضعف قوای جسمانی در دقایق پایانی دو گل دیگر را برای فرزندان شاهد همراه داشت تا پیروزی ۵ بر ۲ قهرمانی این تیم در این رقابت‌ها شکل گیرد.
بهترین چهره میدان جواد اشرفی دروازه ‌بان اصحاب رسانه بود که بارها با واکنش‌های خوبش مرد اول میدان شد .
پاسداشت استاد دکترحسین عبداللهی از بزرگان مطبوعاتی کشور و قم که به دیار حق شتافته از جمله نکات مثبت این مسابقات بود.
مسئولان محترم بنیاد شهید در مراسم پایانی حضور یافتند تا با اهدای جام قهرمانی و لوح یادبود به تیم‌های حاضر پایان رسمی این مسابقات که آبرومندانه برگزار شدرا اعلام نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/phex

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا