ورزشویژه

عبورمقتدرانه شاگردان صبوری ازسد سن ایچ ساوه

آغازفصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور؛

ندای قم / گزارش رضا ملکی؛شور و هیجان در سالن سرپوشیده حیدریان موج میزند.بعداز مدتها سکوهای ورزشگاه شهید حیدریان شاهد حضور خیل برومند تماشاگران قمی است که با استقبالی بی نظیر از تیم محبوبشان آناصنعت بی صبرانه در انتظار یک پیروزی شیرین درالتهاب عبور مقتدرانه درگام نخست بودند.
مسعود جباری لیدر محبوب قمیها برطبل می کوبد وتماشاگران یکصدا تیم را تشویق می کنند.
حضور وحید شمسایی با استقبال شایان تماشاگران قمی همراه می شود و نهایتا سرود جمهوری اسلامی و شروع اولین مسابقه آناصنعت قم در مقابل سن ایچ ساوه باصف آرائی مقابل هم شکل میگیرد.
سوران بالکانه مروارید جدید فوتسال ایران
نیمه اول با ارزیابی دوتیم ازهم آغاز میشود.آنا صنعتی ها به سبب آشنایی سرمربی خود که فصل گذشته که سکان دار هدایت سن ایچ بود ابتکار عمل را در دست می گیرند.
دوگل زیبا ازسوران بالکانه مروارید جدید فوتسال ایران درکنار گل تماشای ابوالقاسم عروجی جوان اول فوتسال آنا صنعت کافی بود تا ساوه ایها در منگنه قرار بگیرند.
پرس شدید بازیکنان خوب قمی باهدایت آگاهانه حسین صبوری پیروزی شیرین 3 برصفر را برای این تیم درنیمه نخست دربرداشت.
نعمتی جوان فرشته نجات آناصنعت
نیمه دوم با احتیاط قمیها و به آب و آتش زدن سن ایچ در میدان آغاز شد.بازیکنان قمی در لاک دفاعی فرو رفتند تا دراثر بی احتیاطی بازیکنان عقب خود دوگل مفت را نصیب میهمان کنند.
حالا سالن به موج انفجار رسیده بود هرآناحتمال گل مساوی حریف می رفت.نعمتی جوان دروازه بان ارزنده تیم ملی امید فرشته نجات آنا صنعت شد.
واکنشهای عالی، رفلکس های سرعتی،درکنارهوش بالا درچارچوب دروازه باعث شد تا بارها دروازه قم در آستانه فرو پاشی قرار گیرد ولی این دروازه بان آینده دار مانع شد .اما شجاعت مثال زدنی گلر آینده دار تیم ملی باعث شد تا درواپسین دقایق بازی شروع خوب نعمتی با پاس بلند او روی سر سوران بالکانه قرار گیرد تا گل چهارم و نجات بخش انا صنعت به تور دروازه نماینده ساوه بچسبد و استادیوم را غرق شادی نماید.
حالا استادیوم باموج مکزیکی تماشاگران وتشویق بی امان آنها همراه است و سوت پایان بازی و در آغوش کشیده شدن بازیکنان ومربیان باهم پیروزی شیرین 3 امتیازی را برای آنا صنعت به همراه می آورد.
شادی رختکن و انتخاب نعمتی دروازه بان شایسته این تیم بعنوان بهترین بازیکن میدان زنگ خطری است برای حسین صبوری تا در یارگیری و دفاع منطقه ای شاگردانش بیشتر بیندیشد وتفکر فنی او و کادر فهیمش می تواند پیروزی دوم را درخانه تهرانیها برای ما به ارمغان آورد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/o517

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا