ورزش

عبدی سکاندار کشتی قم شد

انتخابات هیات کشتی قم با یک کاندید برگزارشد!

با برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی قم(علی عبدی) تنها کاندید این مجمع انتخاباتی برای چهار سال بعنوان رییس هیات کشتی این استان انتخاب شد.
به گزارش ندای قم، مجمع انتخابات هیات کشتی استان قم با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و اعضای مجمع در سالن شهید عزیززادگان اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
در قالب این انتخابات علی عبدی تنها کاندید تصدی ریاست هیات کشتی قم با کسب ۱۲ رای از ۱۳ رای ممکن، برای چهار به عنوان رییس هیات کشتی قم انتخاب شد. وی از حدود ۱۵ ماه پیش بعنوان سرپرست هیات کشتی این استان فعالیت می کرد.
دبیر فدارسیون کشتی دراین مجمع با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کشتی قم، بیان کرد: از چند سال اخیر شاهد اوج‌گیری مجدد کشتی در قم هستیم و لازم است برای کشف استعدادهای برتر این رشته، زیرساخت‌های کشتی دراین استان توسعه پیدا کند.ابراهیم مهربان توجه به بخش پایه در کشتی را ضروری دانست و ادامه داد: کشتی گیران قمی طی سالهای اخیر در مسابقات آسیایی و جهانی عملکرد خوبی داشته‌اند که این روند باید با حمایت از این ورزشکاران و شناسایی و پرورش استعدادهای دیگر تداوم یابد.
همچنین علی عبدی رییس هیات کشتی استان قم نیز طی سخنانی، توجه به سنین پایه، کشف و حمایت از استعدادهای برتر و حمایت از قهرمانان و توسعه کمی و کیفی زیرساخت ها را از اولویت های این هیات طی دوره جدید مدیریتی برشمرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/33cb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا