ورزشویژه

نظارت حلقه مفقوده فوتبال پایه قم!

آقایان مسئول علاج واقعه را قبل از وقوع بگیرید ؛

ندای قم /جعفر رضایی / پیشکسوت فوتبال قم ؛از قدیم الایام می گفتند دوره ابتدایی ؛ مهم ترین دوره از مقاطع تحصیلی است ؛ چراکه شالوده ی یادگیری و البته تربیت در این مقطع ریخته شده و شکل می گیرد و صد البته حرف درستی هم هست ؛اینها رو گفتیم که به فوتبال پایه قم بپردازیم وبگویم آقایون مسول که تخصص ندارید ؛لااقل ادعای تعهد که دارید ؟!
آقای مدیر؛ آقای حراست ؛ آقای بازرسی و آقای مسوول هیئت و هر کسی که دستی بر آتش دارید !آیا از اتفاقاتی وحوادثی که در رده پایه های فوتبال قم افتاده خبر و اطلاعی دارید ؟ یا اینکه در اطاق های گرم و نرم وشیک خود نشسته اید و به القاب دهان پرکن ورودی دیواراطاق خود بسنده کرده اید ؟
تعلیم وتربیت در رده های پایه مهم است بویژه اینکه یک کار آموز و هنر آموز در همین قدم های اولیه است که شکل فنی و البته مهم تراز آن اخلاقی وتربیت اش شکل می گیرد والا ؛دیواری که پایه اش کج طراحی ‌شود تا ابد به بیراه می رود که از قدیم گفته اند :
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوارکج ؟!هر چند که این جماعت نه تنها معمار نیستند که عمله هم نیستند ؟!
آن فرد ناپخته ای که اسم مقدس معلم ومربی رو بر خود نهاده است و سرتاپای خودرا خالکوبی کرده ؛چه می خواهد یاد آن نوجوانی بدهد که به عشق این ورزش پرزرق وبرق و جذاب فوتبال با هزاران امید وآرزو از طرف خود وخانواده اش پای در این عرصه خطیر والبته لرزان و مستعد انحراف گذاشته ؟!
اینکه نظارتی از سوی اداره و مسوول اول ورزش استان نیست ؛ و هرکسی به خود اجازه میدهد با هر نگاه و اعتقاد و رفتاری و با هر قیافه مدل زده و خالکوبی های آنچنانی ؛مربی و معلم نوجوانان و جوانان بچه های معصوم این شهر و دیار شود ؛ نتیجه اش این می شود که انواع واقسام بی اخلاقی ها وفحاشی ها ؛ درمسابقات پایه که باید ازهر آلودگی پاک باشد به امری عادی بدل شود ؟!
آقایون مسوول محترم هر که هستی ؟! اداره کلی ؟! هیئت فوتبالی ؟! حراستی ؟! ویا هر مقام و مسوولیتی که داری؛ نظارت بر کار مربیان بویژه مربیان پایه که بچه های معصوم مردم رو در اختیار دارند با شماست ؛ رها کردن آنها به امان خدا گناهی است نابخشودنی اگرتخصص ندارید لااقل به ادعایی که در تعهد دارید پایبند باشید .
اتفاقات وبی اخلاقی های اخیر درمسابقات و حتی تمرینات اخیر فوتبال پایه از مرز هشدارهم گذشته است ؟! فکری کنیدو تصمیمی بگیرید ؛ بعبارتی علاج واقعه ( یا حتی فاجعه ) را قبل از وقوع بگیرید ؛ از ما گفتن بود واز،شما گوش نکردن …. ؟!!!

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/k7as

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا