ورزش

طلوع دلپذیر ورزش بازنشستگان تامین اجتماعی در قم

توحید محمدی در گفت وگو با «ایمان »خبرداد:

ندای قم / رضا ملکی؛به طور اتفاقی توحید محمدی از کارکنان ارزشی اداره کل ورزش و جوانان را در کانون بازنشستگان دیدم مسئولیت او به صورت افتخاری مدیریت ورزش کهن کسوتان در طول ۲ سال گذشته بوده است قداست قلم ایجاب می‌کرد که از این عزیزان هم بنویسم و این برای اولین بار است که مطلبی در خصوص ورزش بازنشستگان فهیم قمی در مطبوعات به چاپ می‌رسد.
محمدی می‌گوید با استفاده از تجارب ارزنده دوستان ورزشی‌ام که در استان صاحب افتخار می‌باشند کمیته ورزش کهن کسوتان را پایه‌ریزی کردیم. محسن آزاد، داوود خلیلی، رضا توکلیان و اسحاق چمنی نفراتی بودند که در خصوص مسیر درست ورزش این عزیزان مرا یاری کردند.
برنامه ما در اعزام به مسابقات کشوری در چند رشته تعریف گردیده است.شنا، آمادگی جسمانی ،تنیس روی میز، فوتسال، والیبال، تیراندازی ،دارت، بدمینتون از جمله رشته‌هایی بودند که ما در آنها در مسابقات کشوری حضور یافته‌ایم در سال گذشته در مسابقات شنا و بدمینتون توانستیم جایگاه دومی کشور را به دست آوریم.
برنامه هفتگی کوهپیمایی اطراف قم، دلیجان ،محلات و کاشان را در دستور کار داریم همایش‌های بسیار خوبی را هم برگزار کرده‌ایم که در این راستا تنها چشم به دست اسپانسرهای داشته‌ایم که به ما کمک کرده‌اند.
وی نقش نصیری معاونت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی را در پیشبرد ورزش و توجه به این عزیزان مثبت ارزیابی کرد و در پایان گفت آقا از جانب من بنویسید این عزیزان هم احتیاج به حمایت دارند.
شاد کردن دل این بزرگواران که عمری را در راه خدمت به وطن سپری ساخته‌اند می‌تواند انرژی مثبتی را برای آنها فراهم نماید.
نگاه محبت آمیز مسئولان اختصاص بودجه‌ای اختصاصی در این رابطه می‌تواند برای ما گره گشا باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rmga

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا