ورزشویژه

ضرورت برخورد قاطع کمیته انضباطی با هنجار شکنان

در پی حوادث تکراری وتلخ درفضای فوتبال قم؛

ندای قم/ رضا ملکی ؛این روزها فضای پاک فوتبال قم به بیماری بداخلاقی و هنجارشکنیمبتلا شده است.بارها و بارها شاهد برخوردهای زشت بازیکنان با یکدیگر و دشنام های بسیارزننده به داوران بوده ایم.
بارها و بارها خانواده ورزشکاران از سکوهای ورزشگاه شهید حیدریان شاهد و ناظر این درگیریهای هنجار شکنانه بوده اند و سردارشهید حیدریان که نام پاکش زینت بخش این استادیوم است و درجهان باقی به این حرکات غیر ارزشی افسوس خورده و با خود می گوید درزمان ما قداست و احترام درزمینهای خاکی وچمن چگونه تعریف می شد و الان چگونه ؟
این شهیدوالامقام که خوداز بهترین بازیکنان پشت خط دفاعی قوتبال قم محسوب می شد همواره به رعایت موازین اخلاقی تاکید بسیاری داشت و از جمله بهترین بازیکنان اخلاق مدار فوتبال قم بود پس چه خوب که نام والای اورا گرامی بداریم و به حرمت خون پاک اش که برای اعتلای میهن اسلامی به زمین ریخته شد فضای پاک استادیوم شهید حیدریان را آلوده نسازیم وحرمت نام آن شهيد والامقام را پاس داریم .
اما روی سخن ما به سعید گائینی مسئول سخت کوش کمیته انضباطی است که خود ازفوتبالیستهای شایسته و اخلاقی فوتبال قم به شمار می آید و آن این است قاطعیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
جریمه های اندکی که برای بازیکنان و تیمها در نظر گرفته میشود هیچکدام بازدارنده نبوده و همچنان شاهد این بد اخلاقی ها در فضای فوتبال شهرمان هستیم.
به هرنحوی که ممکن است باید ترمزهنجارشکنان کشیده بود،ما آمده ایم تا از این فضا درس مردانگی،دوستی و جوانمردی را به کودکان خود آموزش دهیم اما متاسفانه کودکان دوست داشتنی حاضر در مدارس فوتبال همه روزه شاهد رفتار زشت بزرگانی هستند که تنها نام ورزشکار را یدک می کشند و بوئی از مرام و معرفت و جوانمردی نبرده اند .منتظر اقدام شایسته و قاطعانه کمیته انضباطی خواهیم نشست.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/n6wf

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا