ورزشویژه

شکوهیه حامی نماینده فوتسال قم می شود؟

همراهی شهرداری شرط مدیران شهرک صنعتی شکوهیه؛

ندای قم/ رضا ملکی ؛ با تعطیلی لیگ برتر فوتسال کشور و اینکه هیات فوتبال اعلام کرده بود که تا اینجای کار تیم فوتسال را حمایت کرده و طبق قانون نمی تواند به این روند ادامه دهد بار دیگر بحث جذب اسپانسر و کمک اهالی بخش خصوصی برای این تیم مظلوم مطرح شد .
نگارنده خود شاهد تلاش های بسیار مدیر کل ورزش و جوانان و مدیران ارشد استانداری درخصوص زیر چتر بردن این تیم با کمکهای بخش خصوصی بوده ام ساعتها جلسه با افراد مختلف هیچ نتیجه ای را تاکنون برای این تیم دربر نداشته است.
حالا شنیده میشود که دکترعالمی رییس هیت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه در تازه ترین گفتگوی رد و بدل شده در خصوص حمایت از این تیم فوتسال قم خواستار امتیازی برای این شهرک از شهرداری می باشد.
سخن ما این است آقایان مسئول برای شهرما که ادعای بودن زیر چتر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را داریم و خود را ام القرای جهان اسلام میدانیم حمایت از یک تیم که تنها دلخوشی جوانان برومند این استان هست را به هیچ گرفته و باعث سر خوردگی نسل جوان از پیوستن به مسیر ورزش خواهیم بود.
براستی خنده دار نیست درکنار دست ما دو تیم ساوه ای سالهاست با ساختاری خوب و مناسب در مسابقات حضور داشته و اراکیها هم با سرمایه گذاری مناسب همواره جایگاه آبرومندانه ای در فوتسال کشورداشته اند .
بزرگان مسئول ما درخواب خرگوشی هستند هزاران میلیارد درجاهای دیگر هزینه می گردد اما به ورزش که میرسی بایستی کاسه گدایی دست بگیری و با خواهش وتمنا خواستار کمک به تیم باشیم.
سخن ما با دکتر سقائیان نژاد شهرداردوست داشتنی قم این است سابقه درخشان شما در اصفهان و اهالی این استان با تمدن هویدا بوده و انتظار ما قمیها از شما بالاست ممنون شماییم که با رویکرد خوب و هماهنگی شورای اسلامی محترم سه میلیارد به تیم تزریق نمودید ،ممنون شماییم که با ساخت چند سالن ورزشی با بودحه شهرداری کمک بزرگی به جوانان شهرداشتید.
حالا عبوربا قانونی از پیچ وخم های قانونی شهرداری و نگاه به درخواست مدیران شهرک شکوهیه می تواند چاره درد باشد مثلت شهردارمحترم، جناب شیرمحمدی عزیز و دکترسانی خانی می تواند حاوی پیامی دلنشین برای اهالی فوتسال باشد منتظرخبرخوش خواهیم بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pmae

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا