ورزشویژه

شهرداری قم حامی توسعه رشته های مختلف ورزشی است

یدالله یامولا معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

ندای قم / گفت و گو / رضا ملکی ؛در ورزش ایران شهرداری‌ها همیشه سهم بسزایی در رشد و توسعه ورزش داشته‌اند و با حمایت همه جانبه از تیم‌های لیگ برتری دررشته های مختلف توانسته در میان سایر ادارات ارگان‌ها پیشتاز بوده و نمره قبولی بگیرد.
با روی کار آمدن سقای نژاد شهردار محبوب و تلاشگر استان قم این توسعه را در تمام سطوح شهر دیدیم و به آن افتخار نمودیم.استان قم با ۱۰ سال گذشته تفاوتی ۷۰ درصدی داشته و ایجاد بوستان‌های متفاوت و زیبایی خاصی که در سطح شهر قم دیده می‌شود ،همه از تلاشی است که مسئولان بلند پایه شهرداری با فرماندهی سقایی نژاد توانسته‌اند به آن جامه عمل بپوشانند.
شهرداری قم در طول سال‌های گذشته ازهیچ تیمی حمایت آنچنانی مالی نکرد اما همه منابع خود را صرف ساخت و ساز مکان‌های ورزشی نمود و با رویکرد جدید این اجازه را به معاونت فرهنگی ورزشی خود داد تا در بخش ورزش وارد شود به نوعی در تمام زمینه‌ها کمک حال اداره کل ورزش و جوانان و سایر ارگان‌ها باشد.
ریاست سازمان فرهنگی ورزشی به حجت الاسلام طباطبایی سپرده شد تا او با توجه به شایستگی جوان برومند فوتبال قم یدالله یا مولا بتواند سکان معاونت این سازمان را به او بسپارد بعضی از تصمیمات مدیران در خصوص به خدمت گرفتن افراد شایسته را به راستی می‌بایست ستود و در این راستا یک نمره قبولی به حجت الاسلام طباطبایی می‌دهیم که با به کارگیری یا مولا توانست حرکتی شایسته را در بدنه مجموعه خود تزریق نماید.
یدلله یا مولا را از سال‌های دور می‌شناسم جوان لایقی که در کنار فوتبال به تحصیل پرداخت و جز شایستگان فوتبال قم شد بچه خیابان امام خمینی با تکنیک ناب خودش در فوتبال و فوتسال چهره شد.
در تیم‌های منتخب قم، فجر سپاه، آموزشگاه‌ها ،صنعت نفت، فراز، ارم کیش سال‌ها با بازی‌های خوب خود افتخار آفرین ظاهر شد در یک نوبت هم به تیم ملی امید ایران دعوت شد تا پسر خوب فوتبال قم مزد زحمات خود را دریافت کند و در کنار آن با گرفتن مدارک معتبر فوتبال و فوتسال در عرصه مربیگری نیز نمره قبولی گرفته است.این‌ها را نوشتم تا بدانید کار اگر به فرد کاردان سپرده شود آنگاه شاهد حرکت‌های رو به جلو در هر مسیری خواهیم بود.
در طول مدت فعالیت ۲۶ ساله او برای شهرداری خدمات شایانش در دو سال اخیر جلوه‌ای نیکوتر از گذشته داشت در هر اتفاق ورزشی رد پای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را می‌بینی که به انگیزه خدمت به ورزش قم دستگیر بسیاری از هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان شده است.
با نگاهی کوتاه به تعاملات انجام گرفته این سازمان با اداره کل ورزش و جوانان هیات دومیدانی،همگانی، ارگان‌های مختلف از جمله سپاه بسیج درخواهیم یافت که مسیر درست توسعه ورزش با تعامل انجام گرفته می‌تواند ورزش استان قم را در مسیر توسعه قرار دهد.یا مولا می‌گوید تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در کنار ورزش قم باشیم.
کمک به هیات‌های ورزشی، جشنواره‌های مختلف و ساخت و توسعه امکان ورزشی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی قم می‌باشد و من امیدوارم با تعامل انجام گرفته با دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان،هیات‌های ورزشی و مسئولان ورزشی، بسیج سپاه و ارگان‌ها بتوانیم آینده‌ای روشن را برای ورزش قم ترسیم سازیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/grod

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا