ورزشویژه

شروع خوب کاراته قم در سال جدید

نائب قهرمانی بزرگسالان و کسب نخستین مدال تاریخ کاراته بانوان ؛

ندای قم/ رضا ملکی ؛ نقش آفرینی بزرگان کاراته قم در سال جدید بار دیگر این ورزش زیبا را در کانون توجهات ورزش استان قرار داد.کاراته در طول سال‌های متمادی افتخارآفرین ظاهر شده و همچنان این افتخار آفرینی ادامه دارد.
سارا پاداش بانوی رعنای کاراته قم در وزن ۶۶+ کیلوگرم توانست برای اولین بار مدال ناب این وزن را صید نماید این برای اولین بار بود که بانوان قمی بوی طلای ناب کشوری را حس می‌نمودند در دومین گام در بخش پسران مرتضی نعمتی با بدشانسی مسلم با مدال نقره ۷۵- به کار خود خاتمه داد و محمود نعمتی جوان اول کاراته ایران، آسیا و جهان توانست با شایستگی مدال طلای ۸۴+ کیلو را به گردن بیاویزد تا قمی‌ها با این دو مدال مقام نائب کشوری کاراته ایران را در آوردگاه همدان تجربه نمایند.
مهر مرادی نوگل دوست داشتنی کمیته وزن ۷۰ -کیلوگرم هم در رده سنی نوجوانان به مدال برنز رسید.خاکدامن ،بختیاری ،عرفان خوش عقیده و طاها احمد بیگی نفرات بودند که به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شدند.
خبر خوب تر اینکه مجید عبدالحسینی قهرمان ارزنده کاراته ایران ،جهان و آسیا توانست بعنوان پر افتخار سرمربی گری تیم ملی کاراته امید ایران دست یابد.
عبدالحسینی بیش از این در ایران و چین تجربه مربیگری تیم ملی را داشت و این بار آمده است تا با هدایت آگاهانه خود مسیر قهرمانی را برای جوانان برومند کشور اسلامی ایران هموار سازد.
زحمات مهدی بیرانوند مرد سخت کوش و فرمانده کاراته قم به همراه همکاران خدومش توانسته تا اینجای کار نمره قبولی به هیات کاراته و اقدامات شایسته در طول سال از تصدی این پست برای این هیات در بر داشته باشد.
منتظر خبرهای بهتر از این رشته جذاب هستیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mtzv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا