ورزشویژه

شرط واگذاری زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان به هیئت فوتبال

درنشست مدیران تیم های فوتبال با مدیرکل ورزش و جوانان قم مطرح شد؛

ندای قم/ گزارش / رضا ملکی ؛ دکتر سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برای اینکه به سوالات و درخواست های بسیار اهالی فهیم فوتبالی قم پاسخ دهد با دعوت از مدیران تیم های فوتبال قم و تعدادی از کهن کسوتان به همراه مسئولان هیئت فوتبال قم در مقام پاسخگویی به این عزیزان برآمد جلسه ای که خیلی وقت پیش از اینها می بایست برگزار می شد اما با شرایط جدید بازهم می توان آنرا مثبت ارزیابی نمود.
کمبود منابع مالی،زمین و عدم حمایت هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان محور اصلی سخنان مدیران باشگاهها بود. دکتر سانی خانی در پاسخ به عزیزان فوتبالی گفت من خود دردکشیده هستم ،من خود حسرت یکبار فوتبال در زمین چمن را داشتم من در منطقه نیروگاه سالها فوتبال بازی می کردم کفشی برای بازی نداشتم پس خوب شرایط شما را درک می کنم.
اجاره سالن ها وامکان ورزشی بصورت قانونی در سراسر کشور انجام می شود و من توانستم با سانس های رایگان در اختیار اداره کل اندکی مرهم بر زخم ها بپاشم.هدف من این است در شرایط جدید زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان را به هیئت فوتبال واگذار نمایم اما با شرط و شروط بین ما و هیئت از دکتر باقری می خواهم فوتبال را ارزان نماید.
مدارس فوتبالی ما باید مبلغی زیر 100 هزار تومان دریافت کنند اون وقت خواهیم دید که استقبال خانواده چگونه خواهد بوددکترسانی خانی گفت من به دنبال لبخند یک کودک معصوم هستم که پدرش توانائی مالی ندارد.اصلا من برای این آمده ام که نگاهم به افراد بی بضاعت و محروم باشد و تاکنون هرچه از عهده ام برآمده انجام داده ام.
او گفت اگر باهم یکدل و یکدست باشید آن وقت می بینید که چگونه فوتبال ما در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت.خروجی جلسه با لبخند رضایت حاضران در این گردهمایی همراه بود.
دکتر باقری صحبتی نکرد و همه چیز را به جلسه ای گذاشت که با تعامل با اداره کل ورزش و جوانان بتواند آنچه خواسته های اهالی شریف فوتبال قم هست را فراهم آورد و ما براین باور هستیم که می توان با تعامل مسیر بهتری را برای پیشرفت و توسعه فوتبال قم در آینده داشته باشیم.
///////////////

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wgoc

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا