ورزش

شاگردان صبوری فولاد زرند کرمان را دست کم نگیرند

باخت آنا صنعت مقابل سفیر گفتمان ؛

ندای قم / رضا ملکی ؛پیروزی هفته اول مقابل سن اینچ ساوه که توسط بچه‌های دوست داشتنی آنا صنعت رقم خورد نوید این را می‌داد که در هفته دوم سفیر گفتمان نیز مقابل یاران خوب قمی تسلیم شوند. اما عدم هماهنگی خطوط جلو و عقب آنا صنعت به اتفاقات بد فوتسالی که برای این تیم رقم خورد باعث گردید تا در پایان پیروزی ۶ بر ۳ مقابل حریف شهرری در تابلو نتایج به ثبت رسد
با نگاهی به بازی و اتفاقات لحظه به لحظه آن درمی‌یابیم که اگر موقعیت تک به تک علیرضا وفایی مهاجم جوان آنا صنعت در ثانیه دوم مسابقه در مقابل دروازه حریف هدر نمی‌رفت و اگر شوت‌های بی امان یاران قمی که با درخشش بی نظیر دروازه بانی حریف خنثی شد نبودشاهد یک پیروزی درخشان برای یاران قمی بودیم.
شجاعت گفتاری حسین صبوری مربی ارزنده آنا صنعت را می‌ستایم. او در پایان بازی به بد شانسی بازیکنانش و بازی خوب حریف و زمین بد سالن اشاره کردو پیروزی آنها را تبریک گفت و ازروز بد بازیکنانش یاد کرد .
این بازی تمام شد اما هشدار ما به بازیکنان آنا صنعت و کادر فهیم اش در بازی چهارشنبه این هفته مقابل فولاد زرند کرمان این است که با توجه به دو باخت فولادی‌ها حریف را دست کم نگریند و یک لحظه غفلت پشیمانی بزرگی را برای آناصنعت در مقابل خیل عظیم تماشاگران فهیم قمی به دنبال خواهد داشت پس منتظریک بازی خوب و روان از بازیکنان خوب آنا صنعت هستیم تا با پیروزی در گام سوم شادی را به تماشاگران سالن دوهزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان تقدیم نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/g7ey

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا