ورزشویژه

سه شنبه سرنوشت سازبرای فوتسال قم

شهرداری ورود پیدا نکند، خداحافظ لیگ برتر؛

ندای قم / جعفر عابدی کارشناس فوتبال و رسانه ؛رک و پوست کنده بگم با توجه به اوضاع واحوال پیش آمده اگر در جلسه روز سه شنبه ۲۹ خردادماه سال ۱۴۰۳ شورای شهر رای به مالکیت تیم ندهد حذف تیم از لیگ برتر کشور را قطعی بدانید.
یک مقام بلند پایه از وزارت نفت به حجه الاسلام روانبخش نماینده محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیغام داده که شرکت نفت نمی‌تواند تیم داری کند پس همه این نامه نگاریها کان لم یکن تلقی می‌گردد. وشهر فرش هم تکلیفش با توجه به اوضاع واحوال پیش آمده کاملا مشخص هست که نه قصد تیم داری دارد ونه قصد کمک.
پس فقط یک روزنه امید وجود دارد وان هم تصمیم سرنوشت ساز منتخبین مردم در شورای شهر که روز سه شنبه می‌توانند با یک تصمیم درست و سرنوشت ساز دل مردم قم را شاد کنند اگر خدای نکرده این اتفاق نیفتد با توجه به اینکه دیگر کسی نیست که به این تیم کمک کند عملا از گردونه مسابقات چه بخواهیم وچه نخواهیم خارج می‌شویم بنابراین این یاداشت را از زبا جامعه بزرگ فوتسال نوشتم که چنین سرنوشت شومی در انتظار فوتسال قم هست وحساسیت کار را گفتیم تا فردا بهانه ای برای افراد تصمیم گیرنده نباشد.
شنیده ها حاکی از آن است که شهردار محترم کاملا تمایل برای تیم داری دارد واگر اعضا شورای شهر با وی همگام بشوند برای همیشه دغدغه بی پولی برچیده می‌شود.
این ۷ نفر:اقایان ،سعادتمند ،سبحانی ،امرالهی ،دهناد استقامت و خانم ها آمره ونیازمند می‌توانند روز سه شنبه شادی را به مردم قم هدیه بدهند و نامشان را در کنار سایر اعضا شورا بعنوان موافق جاودانه کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/5txg

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا