ورزش

ستارگان رادمهربرسکوی قهرمانی ایستادند

جدال دیدنی ساله های۱۳ فوتبال قم ؛

ندای قم / گزارش / رضا ملکی ؛آینده داران فوتبال قم لحظات شور آفرینی را از جدال دیدنی با یکدیگر در مستطیل سبز به نمایش گذاردند. تیمهای خوب و با برنامه نشان دادند که اگر مسیر درست را انتخاب کنند به نتیجه خواه خواهند رسید و این چیزی است که فوتبال قم خصوصا در رده پایه به شدت دنبال آن می باشد.
ستارگان پارت ستارگان هلال احمر و سیاه جامگان و راد مهر در نیمه نهایی به دیدار هم رفتند که در نهایت شاگردان مربیان خوب تیم رادمهر حیدری و استاد ناصر بختیاری و پسر برومندش رسول بختیاری در تیم ستارگان هلال احمر به دیدار پایانی این مسابقات رسیدند. تلاش ستودنی هیات فوتبال در آئین پایانی این مسابقات جای تقدیر داشت.
حضور دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان و جمع کثیری از بزرگان فوتبالی قم در این مسابقات نشان میداد که توجه خاص به کوچولوهای دوست داشتنی از طرف هیات فوتبال دیده می شود .
پایان راه این مسابقات قهرمانی تیم خوب و شایسته ستارگان رادمهر بود که با شایستگی در سکوی اول این رقابتها ایستادند.
مدیریت توانمند این تیم در کنار مربیان ارزشی آن حیدری و کریمی توانستند در سکوی اول این بازیها سرود فتح را سر دهند.
تیم خوب و شایسته ستارگان هلال احمر با مدیریت بزرگمردی چون ناصر بختیاری در کنار رسول بختیاری توانستند این تیم را به مقام دوم این مسابقات برسانند. سیاه جامگان دیگر تیم خوب این رقابتها در کنار ستارگان پارت که از بازیکنان توانمند و خوبی بهره میبرد به ترتیب مقامهای سوم و چهارم را کسب نمودند .
علی پنجه باشی مدیربرگزاری این مسابقات تلاش شایسته ای را از آغاز تا پایان این رقابتها دانست که جای یک خسته نباشید به ایشان میرود.هیات فوتبال قم دکتر باقری – احمدی – خازنی وغیره نیز نقش به سزائی در برگزاری این مسابقات قابل ستایش داشتند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jhgl

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا