ورزشویژه

ستارگان دهه 60 فوتبال قم تجلیل شدند

شبی به یاد ماندنی برای فوتبال قم؛

ندای قم / گزارش ؛رضا ملکی ؛دوستان دهه شصتی فوتبال قم  گرد هم آمده بودند تا اتفاقی زیبا و میمون را در شبی به  یاد ماندنی برای فوتبال قم رقم زنند و آن تجلیل از ستارگانی بود که سالها در بدنه تیمهای خود درخشیدند و با برافراشتن پرچم اخلاق و ادب در مستطیل سبز چهره شدند.

همت والای دکتر حمید اویسی از چهره های ارزشی دهه شصت فوتبال قم را می ستائیم.وی برای سومین بار با دعوت از بیش از ۵۰ بازیکن قدیمی فوتبال قم ابداع کننده حرکتی بود که سالها در اذهان فوتبالیهای قمی به نیکی یاد خواهد شد.

دکتر حمید اویسی باتوجه به اینکه سالهاست در خارج از قم به امر طبابت مشغول است اما با اندیشه ای نیکو و ستودنی و با قبول هزینه بسیار در سه بزرگداشت برگزارشده  یادگاری ماندگاری از خود در برگهای زرین فوتبال قم باقی گذاشت.

مراسم در سالن اجتماعات فرهنگیان باشکوه خاصی برگزارشد،مجری مراسم رضا ملکی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات وفوتبال در ابتدا با تقدیر از تجلیل انجام گردیده گذری به دهه 60 و هفتاد فوتبال قم زد و از عظمت و شکوه واستقبال شایان تماشاگران در استادیوم چمن تختی به نیکی یاد کرد.در ابتدای مراسم تجلیل از اسطوره اخلاق مرحوم مهدی یگانه در دستور کار مراسم تجلیل قرار گرفت.ملکی از اخلاق والای یگانه گفت از مسیر بی نظیری که درطول 40 سال حضوری پرافتخار در فوتبال قم پیمود از مهربانی و گذشت او گفت و در نهایت گذری به مراسم تشییع پیکر پاکش نموده و استقبال بی نظیر آن روز را جزء افتخارات فوتبالی قم بر شمرد که مردم عزیز و دوستدار ورزش قم در حق پهلوان شهرشان  انجام دادند.

هدیه ارزشمند در کنار قاب عکس بزرگ مرحوم مهدی یگانه که بروی تابلوی قالی حک شده بود و به فرزندان برومند او اهداء شده تا از جمله زیبائیهای شروع مراسم این شب باشد.

در مسیر دوم محسن محقق کاپیتان ارزشمند دهه 60 تیم سهیل با دستان پر شور حاضران در مراسم مورد تجلیل قرار گرفت خاطرات بازیهای ماندگار او در تیمهای منتخب جوانان و بزرگسالان قم و حضور پر افتخار در تیم خوب سهیل در طول40 سال حضور پررنگ در مستطیل سبز چهره ای ماندگار از او در خاطرات فوتبال قم به یادگار گذارد تا هدیه ارزشمند عکس وی که بر روی تابلو قالی منقش شده بود قلب دلاور مهربان و اخلاق مدار فوتبال قم را شاد سازد.

اسطوره اخلاق و تکنیک فوتبال قم احمد غلامی سومین نفری بود که مورد تشویق حاظران قرار گرفت.

شاه ماهی خط میانی فوتبال قم در سالها حضور ماندگار در فوتبال ولایت در خط هافبک بی همتا ظاهر شد و خاطرات بازیهای درخشان وی در تیمهای منتخب جوانان و بزرگسالان، پاس،سهیل ،صنعت نفت و پیام تا سالها در اذهان دوستداران فوتبالی نقشی ماندگار داشت.

مربی ارزشمند فوتبال قم در کنار هدایت مدارس فوتبالی صبا در طول سالهای گذشته امتیازات فوتبالی او را مثبت ارزیابی می نماید.هدیه گرانقدر تابلو فرش زیبا با عکس جوانی احمد غلامی لبخند شادی را بروی لبان این قهرمان اخلاق مدار آورد.

چهارمین نفری که مورد تجلیل قرار گرفت مهدی زند کاپیتان توانای تیمهای هما،غله و بهمن بود که با بازیهای خوب و گلهای فراموش نشدنی جزء افتخارات فوتبالی قم محسوب میشد.دلی پاک در کنار بازیهای خوب باعث گردید تا تجلیل شایسته ای از او در این مراسم با تقدیم قاب عکس او انجام پذیرد.

وآخرین نفر مهاجم چپ پا و دوست داشتنی فوتبال قم رضا بلندیان بود که خاطرات بازیهای شایسته وی در تیم بیت المقدس با بازوبند کاپیتانی سالها در ذهنها ماندگار مانده است.گلهای زیبا ، اخلاق والا در مستطیل سبز از او یک فوتبالیست ارزشی در فوتبال ولایت در ذهنها جاری ساخته است .هدیه ارزشمند قاب عکس زیبای وی تقدیم این چهره دوست داشتنی شد.

و در آخر استاد حاج اکبر کوهستانی چهره خدوم و اسپانسرینگ تیمهای فوتسال در دهه ۷۰ مورد تجلیل حاضران در این همایش باشکوه قرار گرفت تا ثابت گردد که هنوز خدمات شایسته آنان فراموش نگردیده است درپایان امید داریم حرکتهای زیبای این چنینی در دستور کار مردان فوتبالی قم قرارگیرد چون تنها مسیری که می توان از ستارگان قدیمی فوتبال قم دلجویی  ویاد کرد تجلیل از خدمات شایسته این عزیزان در مستطیل سبز است که امیدواریم در نگاه مسئولان فوتبال قم قرار گیرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ol59

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا