ورزش

زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای 7 تیر صاحب نمازخانه شد

یک کارخوب و ارزشمند از اداره کل ورزش و جوانان استان قم؛

ندای قم /رضا ملکی : با  انتشار تصویر یکی شهروندان  در فضای مجازی که درشب هنگام و درسرمای بسیار زیاد با انداختن سجاده در کنار زمین چمن  مجموعه ورزشی شهدای7 تیر مشغول به راز و نیاز با حضرت دوست بود واکنش های به همراه داشت وهمین امر موجب شد  مسئولان اداره کل ورزش و جوانان  قم را به تکاپوبیندازد که هرچه سریعتر نسبت به این امرمهم اقدام نمایند.

محسن فارسی از چهره های دوست داشتنی ورزش قم که هم اکنون معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان را عهده دار می باشد دست به کار شد و با انتقال کارنکسی که حداقل بتواند نیازهای مذهبی ورزشکاران را برطرف نماید نام نمازخانه را برآن گذارد تا شاهد یک کار ارزشی از وی و اداره کل ورزش و جوانان باشیم.

روی سخن ما با مسئولان فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان  است  نمازخانه های مربوط به استادیوم ها و سالن های ورزشی را مورد بازدید قرار دهید چرا که این مکانها می بایست از بهترین امکانات موجود بهره مند باشند. این اماکن باید همواره تمیز و مرتب و دارای قفسه های کتب دینی و ادعیه ها باشد.

متاسفانه سالهاست که به بزرگترین مکانی که می توان با پروزدگار یگانه ارتباط برقرار کرد و می بایست تمیزترین باشد و بهترین امکانات در آن مستقر، بی توجه هستیم اگر از واژه فرهنگ و اخلاق و دینداری صحبت می کنیم باید به این موضوع مهم پرداخت به بهره برداران کلیه اماکن ورزشی تاکید نمائیم که بهترین امکانات برای نمازخانه ها فراهم شود  تا در مقابل حضرت دوست که بهترین است و مهربان شرمنده نباشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rk3c

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا