مدیریت شهریورزش

رقابت ۶۰ بانوی ورزشکار در کمپ ترک اعتیاد قمرود

با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت ورزش همگانی برگزارشد؛

مسابقات ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با حضور ۶۰ نفر از بیماران بستری در کمپ ترک اعتیاد بانوان قمرود با هدف کاهش فشارهای روانی و ناسازگاری‌های فردی و اجتماعی برگزار شد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز ؛مسابقات ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت ورزش همگانی در کمپ ترک اعتیاد بانوان قمرود برگزار شد.
این رویداد ورزشی با حضور ۶۰ نفر از بانوان بیمار که در مراکز اقامتی کمپ قمرود تحت درمان هستند، اجرا شد.
هدف اصلی از برگزاری این مسابقات، کاهش ناسازگاری‌های فردی و اجتماعی و همچنین کمک به کاهش فشارهای روانی در بیماران بود و ورزش به عنوان یک عامل مؤثر در بهبود وضعیت روحی و جسمی افراد، می‌تواند به بازگشت سریع‌تر و مؤثرتر آن‌ها به جامعه کمک کند.
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با برگزاری چنین برنامه‌هایی در مراکز اقامتی درمانی، تلاش دارد تا با استفاده از ظرفیت‌های ورزشی، به روند درمان بیماران کمک کرده و آن‌ها را تشویق به شرکت در فعالیت‌های بدنی و ورزشی نماید.
این مسابقات که با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان همراه بود، به‌عنوان یکی از گام‌های مثبت در جهت بهبود وضعیت روانی بیماران بستری شناخته شد.
برگزاری این نوع از مسابقات ورزشی در مراکز اقامتی، علاوه بر کمک به بهبود سلامت جسمی و روحی بیماران، باعث تقویت انگیزه و ایجاد محیطی شاد و مثبت در این مراکز می‌شود و برنامه‌های مشابه در آینده نیز برای سایر مراکز اقامتی و درمانی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sddn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا