ورزش

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی ؛

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم روز چهارشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان انتخاب شد.

به گزارش ندای قم ،محمد عقیلی صرمی تک نامزد کسب ریاست هیات موتورسواری و اتومبیل رانی قم بود که از ۱۳ رای ماخوذه، ۱۲ رای را کسب کرد و یک رای سفید به گلدان آرا ریخته شد.

این مجمع با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی و ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی  دراین مجمع گفت: باید این ظرفیت ایجاد شود که دوره‌های آموزشی در قم ایجاد شود و میزبانی مسابقات کشوری در قم گرفته شود.

مازیار ناظمی تصریح کرد: بودجه کشور برای امور دفاعی، آموزش و بهداشت هزینه می‌شود و نباید توقع داشت بودجه کشور برای ورزش حرفه ای صرف شود گرچه رشته‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی رشته‌های پرخرجی است اما باید هیات درآمد زایی داشته و خدمات داشته باشد.

ناظمی بیان کرد: کمبود کادر مربی و داور نقطه منفی برای هیات موتور سواری و اتومبیل‌رانی قم است که این نقص باید برطرف شود و این در حالیست که در فدراسیون‌دار و دسته‌ای نداریم و باید فرصت لازم برای آموزش همه داوران و مربیان ایجاد شود.

وی بیان کرد: در موضوع اموال تملیکی هیچ‌نامه نگاری از مسیر هیات استان با امضای طلایی نداریم‌ و تماما باید از طریق اداره کل ورزش و جوانان و حراست آن انجام شود و باید مراقب بود گلوگاه‌هایی که ظن مفسده باشد وجود نداشته باشد.

افزایش تعداد مربیان حرفه ای و برنامه های آموزشی تداوم یابد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز  با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان قم گفت: فرآیند مجمع فرآیند خوبی بود گرچه برخی بدلیل اهمال و سهل انگاری که در ثبت نام انجام دادند و موضوع را به روزهای پایانی رساندند موفق با نامزد شدن نشدند اما به احدی اجازه ممانعت ندادیم و از قانون هم عدول نمی‌کنیم.

ابراهیم سانی‌خانی: اظهارداشت  :هنگامی که زمان ثبت نام طبق قانون تمام ‌شود ملزم ‌به برگزاری مجمع انتخاباتی هستیم.

سانی‌خانی خطاب به رئیس جدید هیات نیز گفت: اعتماد به عقیلی باید هیات موتور سواری و اتومبیل رانی قم را به درجه ای برساند که در میادین بین المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ‌بالا برود.

وی ادامه داد: در این هیات باید افزایش تعداد مربیان حرفه ای و فعالیت در شهرهای تابعه استان و برنامه های آموزشی تداوم یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان  قم افزود: رده های نهادهای انقلابی هم همراه هیات موتورسواری و اتومبیل رانی هستند و باید کسانی که در این زمینه دغدغه دارند نیز حرف هایشان شنیده شود و از امکانات هیات استفاده کنند.

وی بیان کرد: فرمانداران۲ شهرستان جدید قم قول اختصاص زمین برای هیات موتورسواری و اتومبیل رانی را داده اند و در اداره کل ورزش هم حمایت لازم را خواهیم داشت تا هیجان جوانان در میدان ورزشی تخلیه شود.

در این مجمع انتخابات اعضای هیأت رئیسه نیز ترتیب یافت و اعظم حسین پور به عنوان نایب رئیس بانوان، مهدی محمدی به عنوان خزانه دار، مصطفی چالوک به عنوان خبره ورزشی، امیرحسین سیادتی به عنوان عضو هیات رئیسه مردان و منیره سادات صادق الوعد به عنوان عضو هیات رئیسه زنان انتخاب شدند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/elzz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا