ورزشویژه

دیدار صمیمانه بزرگان ورزش قم با پروفسورعباسعلی گائینی

ثبت یک روز باشکوه وبیادماندنی برای ورزش قم ؛

ندای قم / رضا ملکی ؛ خاک پاک ومقدس قم همواره پرورش دهنده انسان‌های غیور و بزرگی بوده که در طول سال‌ها به عنوان نماد افتخار و عزت برای استانمان معرفی گردیده‌اند.در این راستا نفراتی هستند که اثرگذاری بزرگی در جامعه داشته و وجودشان مایع برکت و امید می‌باشد.
تازه‌ترین رخداد در خصوص عزیزانی که در سطح کشور بر کرسی‌های مختلف مملکتی مشغول به کار هستند انتصاب شایسته پروفسور عباسعلی گایینی به عنوان ریاست دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران باعث افتخار و خوشحالی شد.
به منظور دیدار با این عزیز بزرگان ورزش قم راهی تهران شدند تا با تبریک به این چهره برجسته فرهنگی، علمی و ورزشی کشور ادای دین نمایند.بزرگ نفرات اعزامی از قم استاد پهلوان محمد حسین جمال بود که با داشتن سنی بالای ۸۴ سال برای تکریم شاگرد قدیمی خود رهسپار تهران شد.
نفراتی که در این جلسه حضور داشتند به ترتیب اساتید گرانقدر مرتضی فرجی از بزرگان ورزش ایران، محسن فرجی ریاست اسبق هیئت کشتی و بدمینتون ،کاظم فتحی از مربیان حاذق فوتبال، احمد حاجی‌زاده از فوتبالیست‌های خوشنام و معاونت سیاسی امنیتی استانداری، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ ایران ،محمدی از بزرگان بسکتبال ایران، سید جواد حسینی نژاد بزرگ والیبال قم ،رضا خانی استاد دانشگاه و از مفاخر بزرگ ورزش قم، سید علی زاهدی از فوتبالیست‌های بزرگ ولایت و از مدیران شایسته کشور، تقی کشوری بزرگمرد دوست داشتنی فوتبال قم ،محسن حلوایی مرد کوشای کشتی و ریاست اسبق این رشته پهلوانی ،سعید محبوبی از بزرگان کاراته قم و بنیانگذار پویش سبز قهرمانان،مهندس زرگر از فوتبالیست‌های قدیم قم و رضا ملکی از پیشکسوتان عرصه رسانه نفراتی بودند که در دیداری صمیمی با پروفسور عباسعلی گایینی یک روز به یاد ماندنی را در ورزش قم رقم زدند.
پروفسورگایینی در حالی که از شدت خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید با بیان اینکه امروز روز بزرگی در زندگی کاری و ورزشی او می‌باشد گفت :دیدن چهره‌های شما عزیزان باعث شادی دل شد .او به مسیر کاری خود اشاره داشت و اینکه بعد از جدا شدن از تشکیلات سازمان ورزش با انتصاب جدید در دانشکده ورزش و تندرستی دانشگاه تهران وارد صحنه جدیدی از مدیریت علمی فرهنگی و ورزشی گردیدم.
وی افزود : خوشبختانه کرسی‌های هیئت علمی دانشگاه را از عدد ۳۳ به ۷۵ رسانده‌ام و هم اکنون ۱۷۰۰ دانشجو مشغول فراگیری دوران فوق لیسانس خود می‌باشند.پروفسور گایینی رویکرد خود را با دانشجویان بسیار صمیمی و پدرانه توصیف نمود و گفت: با ایجاد همدلی و وفاق توانسته‌ایم محیطی امن و شاد را در این دانشکده فراهم آوریم.
استاد پهلوان محمد حسین جمال نیز به نمایندگی از بزرگان ورزش قم خطاب به پروفسور گایینی گفت خیلی خوشحالم که فرزندی از زمین خاک مقدس قم باعث آبرو و عزت برای ما قمی‌ها گردیده است وجود شما باعث نعمت و برکت می‌باشد. وی اضافه کرد: دانشجویان این دانشکده می‌بایست مسرور و شاد باشند که چنین انسان وارسته‌ای در راس امور مشکلات این عزیزان را فرماندهی می‌نماید.
در پایان این دیدار صمیمی هدیه ارزشمند تابلوی نفیس فرش که از طرف انجمن پیشکسوتان ورزش قم و با زحمات استاد محسن حلوایی مدیرعامل انجمن فراهم گردیده بود با دستان استاد پهلوان جمال و استاد مرتضی فرجی به پروفسور گائینی اهدا گردید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/4bz3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا