ورزش

دکتر جعفری:پیشکسوتان گنجینه های ورزش قم هستند

باشگاه الوند پذیرای چهره های شاخص کهن کسوت قم؛

ندای قم/ رضا ملکی ؛گنجینه های ورزش قم در گردهمائی باشکوه در باشگاه الوند لحظات خاطره انگیزی را به ثبت رساندند.میزبان این مراسم دکتر جعفری از بزرگان ورزش قم و چهره ارزشی و علمی، ولایت بود که خود سالها در سنگر هدایت ورزشهای بدنسازی،بوکس در قامت ریاست هیئت افتخارات بی نظیری را برای ورزش قم کسب نموده بود.به گذشته های دور سیر میکنم و باشگاه زیبای الوند که با نام استخرش معروف بود را به یاد می آوردم.
صرف هزینه بسیار در 25 سال گذشته برای ساخت این مجموعه زیبا تنها یک واژه عشق به ورزش را در ضمیر دکتر جعفری هویداء می ساخت چرا که صرف این هزینه برای ساخت یک تالار پذیرائی زیبا می توانست او را درمسیر مالی سالها متنفع سازد.
اما برنامه ها و راهکارهای ارزنده دکتر جعفری را در گذشته کسی ندید و از آن استفاده ننمود.به یاد دارم که روزی نبود که او را در مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان و سازمان ورزش نبینم.وقتی این چنین شد او هجرتی عاقلانه به پایتخت داشت.تحصیلاتش را ادامه داد و در زمینه های علمی پیشرفت بسیاری نمود.مربیگری بدنسازی تیم ملی کاراته را تجربه کرد.
اما عشقش به قم همچنان باقی بود و باشگاه الوند را به یک مکان زیبائی توریستی تبدیل نمود که ورزشکاران،مربیان،داوران و اعضاء بلند پایه فدراسیونها بتوانند آبرومندانه در مسابقات مختلف که قم میزبان آنها می باشد درآن اقامت جویند اما این همکاری هم با او انجام نشد و دستگاه ورزش قم خاموش و اعتنائی به چنین حرکت ارزشمندانه ای نداشت.
حالا دکتر جعفری دوستان 40 ساله خود را به محل قدیمی باشگاه الوند دعوت کرد ،ازاستاد جمال گل گرفته تا استاد خداپرست معاونت قدیمی اداره تربیت بدنی قم و چهره های برجسته کاراته،کشتی،وزنه برداری،فوتبال،والیبال و غیره که هرکدام گنجینه ای به تمام معنا در ورزش قم محسوب میشدند.
شب دلپذیری بود،دکتر سانی خانی مدیرکل ورزش وجوانان قم نیز قم آمده بود تا برای اولین بار جمع بزرگ عزیزان قدیمی ورزش قم را ببینند او از کهن کسوتان گفت که چون در برای ورزش قم می مانند و برایش عزیز هستند.دکترجعفری نیز درسخنان پر ارزشی از گذشته های ورزش قم گفت از راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی و طرح و برنامه و توسعه در ورزش قم و نهایتا هدایائی به عزیزان و بزرگان ورزش قم که در این دورهمی حضورداشتند اهداشد . ورزش قم به وجود عزیزان قدیمی نیاز دارد حاصل بیش از 50 سال خدمت به ورزش و افتخارات بی نظیرشان در رشته های مختلف ورزشی می تواند چراغ راه ورزش قم باشد.امید که دستگاه ورزش قم این عزیزان را ببینند و از آنها دعوت به همکاری نماید.یک خسته نباشید جانانه به دکتر جعفری عزیز که با لبخندی همیشه برلب پذیرای بزرگان ورزش قم بود تا خاطرات باشکوه گذشته باردیگر تکرار گردد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wx04

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا