ورزش

دروازه بان مس مانع خلق شگفتی شد!

تحلیلی کوتاه بربازی کلینیک ایرانیان قم و مس سرنگون ؛

ندای قم / غلامرضا ملکی ؛ عصر روز جمعه فضای خوبی بر سالن استادیوم شهید حیدریان حاکم بود. محمد بوقی بر طبل خود می‌نواخت و تماشاگران فهیم قمی با تشویق بی امان خود شارژ روحی مناسبی برای غیور مردان قمی داشتند .مسعود جباری لیدر خستگی ناپذیر قمی با حنجره طلایی خود هیجان را به سکوها برده بود تا مصاف دارا و ندارها در جدالی نابرابر در پایان بازی مشخص گردد.
کشاورز مربی خوب کلینیک ایرانیان ترکیب تیمش را از با تجربه ها و جوان‌ها وارد میدان کرد، تیم مقابل با خیل ملی پوشان خود در حالیکه علی اصغر حسن زاده اسطوره طلایی فوتبال آسیا را در ترکیب خود داشت خیلی زود به گل برتری رسید.
بچه ها خود را باور نداشتند و به همین رو اسیر تجربه تیم متمول مس سونگون شدند اگر پنالتی نگرفته توسط داوردر دقایق ابتدایی برای قم گرفته می‌شد شاید ورق بازی بر می‌گشت. با این وجود حسن زاده جاوید و مهدیخانی برای میهمان گل زدند تا نتیجه بازی در پایان نیمه اول ۴ بر صفر به سود مس باشد .
اما نبمه دوم ورق بازی برگشت قمیها سرا پا حمله شدند بارها به دروازه مس یورش بردند اما وجود یک سنگربان سرحال وآماده به نام صمیمی باعث شد تا حداقل ده موقعیت صد در صد توسط وی مهار شود.شرایط طبیعی بازی می‌توانست نتیجه ده بر چهار را برای قمیها رقم زند که صمیمی این اجازه را به یاران سختکوش قمی نداد .
تحلیل کشاورز مربی توانمند قم از تیم حریف و آنالیز خوب وی باعث شد تا یک بازی فراتر از حد انتظار برای قم ببینیم روحانی پور و اسماعیل زاده جوانان شایسته ای بودند که تور دروازه طلسم شده صمیمی را لرزاندند تا در پایان باخت ناباورانه ۴ بر ۲ به نفع مس در تابلو ثبت گردد.
براستی می‌توان نوشت که اگر شاگردان کشاورز اینگونه بازی کنند مصاف این هفته دراصفهان با پیروزی شیرین برای دلاوران قمی همراه خواهد بود. از حاشیه های این بازی دیدنی. حضور دکتر طاهایی رئیس هیئت مدیره و اسپانسر مالی کلینیک ایرانیان در رختکن مسابقه بود که ضمن تشکر از تلاش بجه ها قبل از بازی به اتفاق رسول قلی زاده مدیرعامل فهیم این تیم قول پا داش قابل توجهی را دادند که قابل تقدیر بود ا این تیم در آینده درمسیر موفقیت بیشتر خواهیم شنید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/km71

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا