ورزش

درخشش تکواندوکاران قمی با 12 مدال در مسابقات کشوری

رئیس هیأت تکواندو استان قم خبرداد:

رئیس هیأت تکواندو استان قم گفت: دختران تکواندوکار قمی با ۵ مدال و پسران تکواندوکار قمی با ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور خوش درخشیدند.

به گزارش ندای قم، علی آهنی در گفت‌وگویی با اشاره به اعزام دو تیم پسران و دختران تکواندوکار قمی به مسابقات قهرمانی خردسالان کشور، اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌هاب قهرمانی خردسالان منطقه‌ای کشور در بخش پسران با حضور ورزشکارانی از ۵ استان روز جمعه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

وی افزود: پسران تکواندوکار قمی در قالب منطقه لو به مصاف حریفان خود ار تهران، البرز، مازندران و قزوین رفتند که در پایان موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و چهار برنز شدند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم تصریح کرد: سیدمهدی یعقوبی به عنوان سرمربی، محمدتقی عرب خراسانی مربی، محمدجواد اسماعیلی مربی بدنساز و علی حدادی‌زاده به عنوان سرپرست همراه تیم پسران تکواندوکار استان قم بودند.

آهنی در ادامه گفت: این مسابقات همچنین در بخش دختران نیز برگزار شد که تکواندوکارانی از استان‌های البرز، تهران، مازندران، قزوین و قم شرکت کردند.

وی اشاره کرد: دختران هوگوپوش قمی در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک نشان نقره و ۴ مدال برنز دست پر به قم برگشتند‌.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در پایان عنوان کرد: مرضیه احمدی به عنوان سرمربی، معصومه سلیمی و ملیحه قلی‌بیگی به عنوان مربی و طاهره صفدری به عنوان سرپرست تیم دختران تکواندوکار قمی را برعهده داشتند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/lal9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا