ورزش

خادم الرضا (ع) یکی از هیات های خوب و اثر گذار قم است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: خادم الرضا علیه السلام یکی از هیات های خوب و اثر گذار استان قم است که عملکرد سه دهه این هیات در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش ندای قم، ابراهیم سانی‌خانی شامگاه جمعه در مراسم سی و یکمین سالگرد تاسیس هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم که در سالن همایش بین المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: مراسم های عزاداری دهه اول ماه محرم هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم هر ساله در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می شود که این برنامه مورد استقبال گسترده جوانان و نوجوانان و آحاد مردم قرار می گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه هیات خادم الرضا علیه‌السلام مورد وثوق مردم قم است افزود: این هیات در راستای ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و اشاعه فرهنگ حسینی نقش موثر و مهمی در سطح استان دارد.

وی با بیان اینکه از دل همین هیات ها، مسوولین آینده کشور در بخش های مختلف تربیت می شوند افزود: جوانان باید در تشکیلات هیات خود را برای تصمیم گیری و سیاست گذاری بخش های مختلف مدیریتی کشور در آینده آماده کنند.

ثانی خانی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم این است که این توانایی را دارد که اتحاد و انسجام خوبی در بین جوانان ایجاد کند و اداره کل ورزش و جوانان آمادگی همکاری با این مجموعه در بخش های مختلف را دارد تا شاهد استمرار برنامه های مذهبی و فرهنگی برای جوانان این شهر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: خادم الرضا علیه السلام یکی از هیات های خوب و اثر گذار استان قم است که امروز عملکرد سه دهه این هیات در معرض دید عموم قرار گرفت.

سانی خانی با تقدیر از برنامه ریزی و همت خوب خادمان هیات خادم الرضا علیه‌السلام در طی این سه دهه گفت: این هیات در عرصه های مختلف به خصوص در ایام کرونا و برای نوجوانان و جوانان برنامه های خوبی داشته و باید این برنامه ها به دیگر هیات ها تسری داده شود و امیدواریم امسال نیز در خدمت هیات های مذهبی به ویژه هیات خادم الرضا علیه‌السلام در برگزار مراسم های دهه اول ماه محرم باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/997h

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا