ورزشویژه

حسین قاسمی ؛نماد اخلاق و انسانیت

بدرود مرد فراموش نشدنی فوتبال محله شادقلی خان؛

ندای قم / رضا ملکی ؛تاثیرگذاری برخی از انسانها در طول زندگی و خدمات ارزنده ای که در مسیر فعالیت خود دارند باعث می شود که نام این انسانها برای همیشه جاوید و زنده در اذهان مردم باقی بماند.
مرحوم حسین قاسمی یکی از انسانهای نیکی بود که در طول عمر 54 ساله خود با خدمات بسیارش در منطقه محروم شادقلی خان بعنوان پدری نمونه برای اهالی این منطقه معرفی میشد.
او با ورزش خصوصا فوتبال آغاز حرکت خود را در پرورش نسل جوان آغاز کرد.سال 1386 با راه اندازی تیم اتحاد در کنار مربی خوب و شایسته ای چون علی اصغری و مدیریت والای او قمی های این منطقه در سطح نوجوانان،جوانان،امید و لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یافتند.
این حاصل دسترنج او بعنوان مدیر و زحمات بسیار ،تقبل مخارج سنگین این تیمها بود که به نوعی بردوش او سنگینی می کرد.
وی کارمند کشتارگاه قم بود از سالهای دور با ایجاد یک بیماری مزمن که توده ای بدخیم درناحیه کمر بود و دراین آخرین روزهای زندگی به ناحیه گلو سرایت کرد باعث گردید تا تلاش ها برای مغلوب کردن این بیماری مهلک نتیجه ندهد و درنهایت تسلیم رضای خدا شد تا بعنوان یک انسان نمونه و الگو به دیار حق بشتابد.
کارهای خیر در طول سالها دراین منطقه زبانزد عام و خاص بود و از حسین قاسمی انسانی ساخت که بعنوان نماد بزرگ اخلاق و انسانیت دراین منطقه معرفی میشد.
قطعه نام آوران ورزش محل فرود آرام او در منزلگاه آخرتش بود که باغم سنگین نهفته دردل دوستان،همسر و دوفرزند گرامی اش به پایان رسید تا جامعه فهیم فوتبالی قم از نبود انسانی وارسته درغم باشد.
روحش شاد.نامش جاوید

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/l81e

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا