ورزشویژه

«حسین بی تا »بزرگمرد فوتبال قم واسوه اخلاق و معرفت

مرد خستگی ناپذیر فوتبال قم در بستر بیماری؛

ندای قم / گزارش / رضا ملکی ؛وقتی به مسیر زندگی بعضی از انسانها نگاه می کنیم که در طول حیات خود توانسته اند اثر گذار باشند ودستگیر مردمان بی بضاعت،با خود می اندیشی که پروردگار تبارک و تعالی به وجود چنین انسانهای با گذشت و عاشق خدمت به مردم برخود می بالد که خالق کسانی است که زندگی خود را مصروف جوانان و کمک رسانی به آنان قرار داده است.
یکی از این چهره ها اثر گذار و بی بدیل ورزش و فوتبال قم حسین جاوید فر ملقب به بی تا میباشد که جامعه ورزشی قم به افتخار وجود نازنین او سر تعظیم فرو می آورد و به وجود چنین فرد شریف، دلسوز و دست و دل باز در هواداران خود بالیده و نیم قرن تلاش خالصانه او را در مسیر مستطیل سبز پاس بدارد. حسین بی تا چندی است دچار بیماری مزمنی گردیده است و با وجود تلاش بسیار پزشکان در ایران و آلمان جهت مداوا هنوز در رنج این بیماری به سر می برد.
50 سال عاشقی کردن برای جوانان شهر،50 سال خدمت به مردم نیک سرشت قمی، 50 سال حضور مشتاقانه در شادی و غمهای دوستان از او چهره ای ساخته که همگان از او عنوان نماد اخلاق و معرفت یاد می نمایند.
نگارنده که خود بیش از 40 سال افتخارت شاگردی و همراهی او را در تیم خوب میلادی داشتم از نزدیک شاهد کارهای خیر و خداپسندانه او در قبال مردم غریب و ناشناخته بودم.
مجلس عزادی در قم نمی دیدی که او در آن حضور نداشته باشد و به احترام دوستان در تمام مجالس شرکت می کرد تا درس معرفت و بزرگی را به ما بیاموزد.
حسین بی تا از آن جنس آدمهائی است که لبخند از لبانش و چهره بشاشش هیچگاه خاموش نگردیده و زنده دلی و سیمای خوش یادگار عمر شریف نزدیک به 70 سال و کار در میان مردم می باشد.
حالا حسین بی تا در بستر بیماری است دوستان خوبش هیچگاه اورا تنها نمی گذارند.اسماعیل آگاه یار و یاور 50 ساله او با عشقی بی حد و وصف به او همه روزه در کنارش است تا او احساس دلتنگی ننماید.
برای مردی که از صبحگاهان تا شامگاهان با انرژی وصف ناپذیری در جامعه حضور داشت و کلید دار رازهای مردم و گشانیده دردها و گرفتاری آنان بود، چه سخت است که در بستر بیماری باشی و آن جوش وخروش گذشته به ناخودآگاه تبدیل به خانه نشینی گردد.
دست دعا بر می داریم برای مردی که با معرفت و مردانگی خود درس عشق و مهرورزی را به ما آموخت.از پروردگار یکتا می خواهیم تا با نگاه به او و عبور از این بیماری بار دیگر حسین بی تا را شاداب و خندان در کنار خود در میادین و جامعه مشاهده نمائیم.
همسر گرانقدرش که افتخار بیش از 50 سال همراهی او را دارد برداشتن چنین همسری برخود می بالد.فرزندان برومندش از داشتن چنین پدری بر خود افتخار کرده و خدمت خالصانه به پدر را در ایام بیماری با عشقی بی نظیر دنبال کرده تا انشاءالله با همت توانای پدرشان بار دیگر فرمانده خود را سرحال و قبراق بالای سرخود ببیند.
بر حسب وظیفه به همراه دوست وهمکار قدیمی مطبوعاتی رسول خادم به دیدار استاد حسین بی تا رفتیم و با ثبت عکس یادگاری استاد در کنار فرزند برومندش محمد، دوست و یار دیرینیش اسماعیل آگاه و رسول خادم و چاپ آن در روزنامه وزین ایمان بر این باور هستیم که هر چه زودتر استاد از بستر بیماری برخواسته و چونان گذشته با محبت خود دل دوستداران خود را شاد سازد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3qbx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا