ورزش

حاج صفرعلی گائینی مهمان ویژه پیشکسوتان فوتبال

تحلیلی بر روند مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم ؛

ندای قم / رضا ملکی؛ شاهین ،صنعت نفت ،سپهر و پارس ۴ تیمی هستندکه یک هفته به پایان مسابقات دور رفت توانسته‌اند صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات مسجل سازند.
با نگاهی به روند برگزاری این مسابقات جدال مو سفیدان را بسیار خوب توصیف می‌نماییم. دیدن چند بازی خوب و دیدنی از جانب تیم‌ها نشان می‌دهد که کهن کسوتان هنوز قبراق و سرحال در مستطیل سبز نمایان هستند و این جای بسی خوشحالی است که عزیزان با رنج سنی ۵۰ تا ۷۰ سال می توانند هنوز در چمن سبز عرض اندام نمایند.
شاهین که تیم خوبی را روانه مسابقات نموده جهت رسیدن به مقام اول مسابقات با تیم خوب و قدیمی صنعت نفت روبرو می‌شود. جدال این دو تیم در هفته آینده بسیار دیدنی و زیبا خواهد بود.
ابوالفضل صولتی مربی خوب و شایسته فوتبال قم در هدایت تیم شاهین در حالی به کارزار دوست قدیمی خود استاد رضا دلکش مربی فهیم صنعت نفت می‌رود که برای دو تیم رفاقت و همدلی بالاتر از نتیجه مسابقه حائز اهمیت می باشد.
سپهر با ظهور جدید در فوتبال کهن کسوتان و با هدایت خوب مهدی اردستانی توانسته تمامی رقبا را کنار زده و با ۱۳ امتیازی که از گروه دوم مسابقات باشد و پارس تیم خوب و شایسته فوتبال قم نیز با اندکی لغزش در دو بازی خود با کسب ۱۱ امتیاز صعود خود را به دور بعدی مسابقات حتمی می‌داند.
اما آنچه در خصوص این بازی‌ها باید نوشت حضور پیشکسوتان ارزنده فوتبال در هنگام برگزاری این مسابقات می‌باشد که به نوعی تجلیل خانواده فوتبال از این عزیزان هست در این هفته شاهد حضور یک مرد به تمام معنی، خالص و بزرگ به نام حاج صفرعلی گایینی با ۸۵ سال سن بودیم که حضور سبز او در کنار زمین بازی باعث افتخار و خرسندی جامعه فوتبال بود.
او پدر دو فرزند برومند فوتبال قم هادی و مهدی گائینی می‌باشد که هر دو در مسیر اخلاق و انسانیت درجه یک می‌باشند.دست دست اند کاران برگزاری این مسابقات را می‌بوسیم که با زحمات بسیار کار این بازی‌ها را جلو برده و باعث شادی دل مو سپیدان فوتبال قم می گردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vvht

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا