ورزش

جایگاه اسفبار دهمی برای کشتی قم

مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور رقم خورد؛

ندای قم/رضا ملکی؛پیامد اتفاقات نامیمون پیرامون کشتی قم و معرفی نفر جدید به بدنه این رشته پهلوانی می بایست منتظر اتفاقات ناگوار برای کشتی قم بود که مقام دهمی کشتی فرنگی نوگلان ولایت که همواره در کشور سرآمد دیگر مدعیان بودند ارمغان مدیران جدید هیئت کشتی قم بود که برای این رشته حاصل شد.
درد بسیاراست و نگارش آن مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد اما دلسوزیمان بخاطر پایه های ورزش کشتی فرنگی و آزاد بود که درحال شکل گرفتن بوده وبا کار زیر بنائی حوب مشغول میوه دادن بود.
توقف این امردرمسابقات کشوری تهران میسر شد و بعد از مدتها بعد از خوزستان،تهران،فارس،توابع تهران،لرستان،مازندران،کردستان،اروند،خراسان رضوی با 47 امتیاز برسکوی دهمی ایستادیم تا آینده کشتی پرافتخار فرنگی قم را در هاله ای از بیم و امید ببینیم.
حاشا به غیرت دو عزیز گل کشتی به نامهای ابوالفضل شیری و احسان سلمان پور که توانستند حداقل با یک مدال نقره و برنز آبرو داری کنند و کاروان 20 نفره کشتی نونهالان بیشتر از این شرمنده به قم باز نگردد.
انتخابات جدید معرفی رئیس هیئت کشتی در راه است مسلما نفری دراین جایگاه قرار میگ یرد که مورد وثوق شخص جناب دبیر رئیس فدراسیون کشتی باشد.
امیدواریم که بهترین انتخاب برای کشتی قم حاصل آید چرا که اگر افتخارات کشتی قم در سطح جهان،آسیا و ایران متوقف گردد کل ورزش قم دچار،آسیب جدی خواهد شد و بیشتر از همه متولیان ورزش قم هستند که در امتیازات اختصاص داده شده مدال آوری استانها در رده های پائین کشوری قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mluf

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا