ورزش

تیم آناصنعت به دنبال جایگاهی در خور شان فوتسال قم است

سرمربی آناصنعت استان قم:

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت استان قم گفت: امیدواریم با تلاشی که بازیکنان ما در برابر مقاومت البرز می‌کنند و حمایت هواداران بتوانند آخرین بازی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته و جایگاهی در خور شان فوتسال قم کسب شود.

به گزارش ندای قم، حسین صبوری درگفت و گویی اظهار داشت: بعد از رقابت هفته گذشته لیگ برتر فوتسال در قزوین که بازی سنگین و سختی بود به بازیکنان ما فشار زیادی وارد شد و سه روز به تیم استراحت دادیم و تمرینات خود را از امروز پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: بازی آخر ما در لیگ برتر فوتسال برابر مقاومت البرز با اینکه حریف ما سقوطش مسجل شده‌ حساس است و بازی قبلی تیم مقاومت را آنالیز کرده‌ایم که تیم خوب و حریف قابل احترامی است.

وی ادامه داد: قطعا نمی‌توانیم در بازی برابر مقاومت البرز خود را از پیش برنده بدانیم و برای بردن و کسب سه امتیاز بازیکنان ما باید تلاش خوبی انجام دهند.

صبوری در پاسخ به این سئوال که چرا سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بازیکنی از آنا صنعت را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده‌است بیان کرد: وحید شمسایی و همکارانش لیگ برتر را نگاه کرده‌اند و قطعا نظر سرمربی تیم ملی در این مورد که چه بازیکنی دعوت شود با توجه به نیازی است که او دارد و تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: جوانان خوبی در تیم فوتسال آناصنعت قم داشتیم که ۲ نفر از آنان به تیم ملی امید دعوت شده‌اند و در آینده حتما از بازیکنان جوان ما به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت می‌شود و به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم.

سرمربی آناصنعت قم در مورد آخرین وضعیت دریافتی بازیکنان تیمش گفت: تاریخ چک اسفندماه هنوز نرسیده‌است و چک دیگری برای خرداد سال دیگر داریم و از اکنون نمی‌توان پیش بینی لازم را داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا آناصنعت قم برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز تیم‌داری خواهد کرد یا خیر بیان کرد: در این زمینه هیچ اطلاعی ندارم که باشگاه آناصنعت پاسارگاد سال آینده می‌خواهد تیم‌داری کند یا خیر؟ و این موضوع را باید از مدیرعامل باشگاه پرسید.

وی تاکید کرد: اگر قرار است تیم‌داری توسط آناصنعت برای فصل آینده انجام شود باید زودتر تکلیف تیم و وضعیت بازیکنان و کادر فنی مشخص شود و این موضوع به روزهای آخر نزدیک به فصل آینده کشیده نشود.

دیدار تیم‌های آناصنعت قم و مقاومت البرز از چارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ اسفندماه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ppn7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا