ورزشویژه

تلاش مستمر سید جواد حسینی جواب داد

مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم بالاخره آغاز شد؛

ندای قم / رضا ملکی؛ بعد از اینکه هیات فوتبال قم هزینه برگزاری مسابقات کهن کسوتان را ۱۷ میلیون تومان اعلام نمود هاله ای از غم سیمای بزرگان فوتبالی شهر را در بر گرفت آنها می‌گفتند عمری برای فوتبال این ولایت افتخار آفرینی کرده ایم حالا در مرز رسیدن به سن شصت الی هفتاد سال برای بازی کردن باید پول پرداخت نماییم.
از اینجا بود که استاد سید جواد حسینی بزرگ فوتبال قم دست به کار شد تا در کنار حسین بابایی عزیز مسئول برگزاری مسابقات پاشنه کفش خود را بالا کشیده و با پیگیری بیش از یک ماه بتوانند شروع مسابقات را کلید زنند.
تماسی داشتم با استاد سید جواد حسینی و از وی خواستم زحمات کشیده شده در این راستا را توضیح دهند استاد با زبان تشکر شروع کرد از استاندار محترم ؛جناب آقای زنیل بیگ رئیس دفتر استاندار محترم که کمک بسیار زیادی در این خصوص داشتند از دکتر مصری ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی و همکاران گرانقدرشان دکتر پوررضایی و آقای مختاری که معضل بزرگ آمبولانس را حل نمودند .
از ریاست محترم شورای شهر آقای امرالهی و همکاران خدومشان آقایان مسگری و ناصری و نهایتا رایگان نمودن زمین حیدریان که با مساعدت دکتر سانی خانی ممکن گردید.ورودی مسابقات نیز از 17 میلیون تومان به 10 میلیون تومان کاهش یافت .این اتفاقات خوب باعث شد ‌که قلب عزیزان کهن کسوت ما که اغلب از دلاور مردان بزرگ جبهه و جنگ و جانباز جنگ تحمیلی هستند شاد گردد .
ما در پایان می نویسیم که مسئولان گرانقدر اگر کاری برای مردان موسپید فوتبال شهرتان انجام دادید وظیفه ای بیش نبوده و باید به آن افتخار کنید اما کهن کسوتان ما قدر محبتهای شما عزیزان را می‌دانند و از طریق روزنامه ایمان تشکر و سپاس خود را روانه وجود گلتان می‌نمایند امید داریم با شروع بازی‌های کهن کسوتان شاهد شور و نشاطی مجدد بر زمین چمن شهید حیدریان باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/xyba

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا