ورزشویژه

تقدیر ازاستاد دلکش اسطوره اخلاق

کاری پسندیده از تیم فوتبال پیشکسوتان یاران ؛

ندای قم / رضا ملکی ؛قلبهای متحد آبی پوشان یاران و زرد پوشان صنعت نفت در آغاز دیداری زیبا در فوتبال کهن کسوتان در حالی بهم گره خورد که حامل یک اتفاق زیبا و به یاد ماندنی بود بازیکنان دو تیم در صفی متحد در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا شاهد حرکتی باشند که بنیان آن را پیشکسوت ارزنده فوتبال شهرمان رقم زد.
مهدی مطهری چهره نام آشنای فوتبال قم و مهاجم چپ پای ارزنده ولایت با رویکردی انسانی و پهلوانی اسطوره ای را مورد تقدیر قرار داد که وجودش نامش ونفسش در مسیر زندگی نزدیک به هفتاد سال باعث افتخار و عزت بوده و هست نام بزرگ او استاد رضا دلکش و از پهلوانان بی بدیل می‌باشد.
صحبتهای زیبای امیر صالحی پیشکسوت گرانقدر فوتبال قم در وصف انسانیت اخلاق و جوانمردی در حالی بیان گردید که هدیه ارزشمند تابلو منقش به آیات قرآنی با دستان مهربان پیشکسوتان ارزنده فوتبال به استاد دلکش تقدیم شد .
چه زیبا بود چه فضای دل انگیز در فضای سبز استادیوم نمودار شد و چه خوب که به یاد هم باشیم و با گره زدن دستان و قلب‌های مهربانان فضای محبت و دوستی را در مستطیل سبز ترسیم سازیم از تیم خوب یاران مجموعه مدیریتی و مهدی جان مطهری کمال سپاس را داریم که درس بزرگی به خانواده فهیم فوتبالی قم در پاسداشت کهن کسوتان شهرشان داشتند .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/e94p

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا