ورزش

تعطیلی تمرینات و جریمه کادر فنی و بازیکنان آناصنعت

قائم مقام باشگاه ورزشی آناصنعت استان قم خبرداد:

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد قم با اشاره به باخت خانگی روز گذشته تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: بعد از این باخت کادر فنی و بازیکنان تیم جریمه پنج درصدی شدند و تمرینات تیم نیز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش ندای قم به نقل از ایرنا، روزبه بروفه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال آنا صنعت قم اظهار داشت: بعد از تدارکات بسیار خوبی که در نیم‌ فصل برای این تیم دیدیم و کاملا شرایط را تغییر دادیم انتظارمان این بود که پیروزی های تیم تداوم داشته باشد.

وی گفت: با توجه به این نتیجه بسیار ضعیفی که ثبت شد، تمرینات تیم تا اطلاع‌ بعدی تعطیل است و تمام کادر و اعضای تیم هم به میزان پنج درصد از مبلغ قراردادشان کسر می‌شود.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد در خصوص وضعیت آینده تیم بیان کرد: جلسه هیات مدیره بعد از این بازی در تهران تشکیل می‌شود و موضوع ادامه فصل و شرایطی که تیم دارد حتما در جلسه بررسی می‌شود و بعد از آن تصمیم می‌گیریم که چگونه تمرینات را شروع کنیم.

دیدار تیم های آنا صنعت قم و فولاد زرند ایرانیان از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و با نتیجه پنج بر ۲ به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

آناصنعت قم با این شکست در جدول رده بندی مسابقات با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و فولاد زرند نیز با ۲۵ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pmbp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا