ورزشویژه

تراژدی فوتبال قم با درخشش مسئولان ناکارآمد!

نیروی انتظامی نبود، مسابقه نماینده قم برگزار نشد؛

ندای قم/ گزارش / محسن عبداللهی ؛دیدار تیم های نوینو قم و گلچین رباط کریم از هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور به دلیل حضور نداشتن عوامل نیروی انتظامی در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار نشد.گویا قرارداد هیات فوتبال برای برگزاری دیدارهای رسمی کشوری و حضور عوامل انتظامی در ورزشگاه شهید حیدریان بوده است.
همه شرایط بجز حضور نیروی انتظامی برای برگزاری این مسابقه فراهم بود این دیدار قرار بود از ساعت 14 شنبه دوم دی ماه آغاز شود که عوامل برگزاری و بازیکنان 60 دقیقه هم منتظر حضور عوامل انتظامی بودند؛ اما بازیکنان بدون برگزاری بازی، زمین را ترک کردند بااین اتفاق نتیجه بازی قطعا سه برصفر به نفع نماینده رباط کریم خواهد بود
این اولین بازی نماینده قم در ورزشگاه یادگار امام(ره) بود گویا به دلیل عدم تسلط بازیکنان گلچین رباط کریم بر چمن طبیعی، قمی ها تصمیم به برگزاری بازی در ورزشگاه یادشده گرفتند .ظاهرا نماینده هیات فوتبال قم جمعه شب گذشته در جلسه هماهنگی بازی حضور نداشته وعصر روز شنبه نیز با15 دقیقه تاخیر در محل برگزاری بازی حاضر شده بود.
عوامل تیم نوینو تماس های مکرر با نیروی انتظامی برای رضایت حضور عوامل انتظامی در ورزشگاه، جهت برگزاری بازی داشتند. (نیروی انتظامی طبق قوانین،لزوم نامه نگاری از پیش را به عوامل بازی گوشزد می کند)نماینده هیات فوتبال قم با تماس با مسئولان تیم نوینو خواستار نامه نگاری به سازمان لیگ برای برگزاری مجدد بازی می شود .
محمد علیخانی سرمربی نوینوقم نیز در گفت وگویی گفت: ظاهرا قرارداد هیئت فوتبال با نیروی انتظامی برای تامین امنیت مسابقات فوتبال فقط مختص ورزشگاه شهید حیدریان است و به همین دلیل نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور پیدا نکرده است! با این روند تا طبق قانون بازی 3 بر 0 به نفع حریف مان خواهد شد.
حال این سوال مطرح است که چرا محل برگزاری مسابقه از ورزشگاه شهید حیدریان به یادگار امام تغییر یافته است مگر شما به دنبال جذب تماشاگر نبودید مگر در چند مسابقه ای که درورزشگاه شهید حیدریان برگزارشد شاهد استقبال پر شور تماشاگران نبودید!با فرض اینکه این تغییر به هر دلیلی انجام شده مگر مسابقات محلی است که از مقدمات اولیه یک بازی رسمی که همانا حضورنیروی انتظامی هست غافل باشیم!
بعید می دانم مسئولان هیئت فوتبال قم و یا مدیران باشگاه نونیو نسبت به بدیهی ترین الزامات برگزاری یک مسابقه جاهل باشند!پس مشکل کجا بوده! اهالی فوتبال قم در شرایط فعلی همه امید شان به همین میزبانی ها است تا نماینده شهرشان پیروز شود و شرایط برای صعود به مراحل بالاتر برای آنها فراهم گردد.مسلما این کوتاهی یا کم کاری هر کدام باشد منجربه از دست رفتن سه امتیازمهم برای نماینده قم شده وجدا نتیجه این اتفاق موجب آبروریزی فوتبال قم خواهد شد.
عدم برگزاری این مسابقه نشانگر ناتوانی متولیان ورزش قم بویژه هیئت فوتبال در ارتباط گیری و تعامل با دستگاههای دیگر است چرا که اگر این تعامل جود داشت بایک تماس مسئولان ، نیروی انتظامی در محل مسابقه حضورمی یافت و از این آبروریزی وفاجعه مدیریتی جلوگیری می شد و برای بازی های آینده نیزبا نشست با نیروی انتظامی مشکل رابصورت ریشه ای را حل می نمودند .امیداوریم با برخود قاطع با مسئولانی که کوتاهی کرده اند دیگر شاهد تکرارچنین اتفافات تلخ و ناگوار در فوتبال قم نباشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vyoe

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا