ورزشویژه

تخلیه انرژی بازیکنان کار دست نماینده قم داد!

نماینده فوتسال قم 2 گیتی پسند 6؛

ندای قم / رضا ملکی ؛ ابتدای نوشته ام را با امکانات تیم میهمان با تیم شهرم آغاز می کنم 75میلیارد هزینه تیم بستن گیتی پسند شده حالا ما باید توقع داشته باشیم که در مقابل صفر ریال سرمایه گذاری جلوی میلیادرها بایستیم .
روند فنی بازی حکایت از انرژی خوب بچه ها در نیمه اول داشت پذیرش دو گل ناباورانه با گلهای اسماعیل زاده و رحمتی جوانان شایسته قمی جواب داده شد تا دو تیم با تساوی نیمه نخست را به پایان برسانند.
بچه ها در نیمه دوم انرژیشان تخلیه شد، اگر بدنسازی خوبی نداشته باشی بعد از دو بازی اولیه تخلیه خواهی شد و به همین خاطر پذیرش چهار گل نیمه دوم حاصل بدن های بی جان بچه ها بود که این شکست غم انگیز را رقم زد .
تا اینجای کار بایست نقد منصفانه در خصوص تیم داشت قطب فوتسال کشور با تداوم این مسیر بازهم با چالش روبرو خواهد شد هنوز اسپانسری نیست و تیم با هزینه های هیئت فوتبال اداره می شود .
استاد کردی می گوید مجبوریم تا هفته ششم به این نحو جلو برویم اگر اسپانسری نبود ما هم خداحافظی خواهیم نمود، چون ما آبروی خود را به این راحتی از دست نمی دهیم من پیشنهاد بسیار خوب از دو تیم لیگ برتری داشتم اما برای اعتبار فوتسال شهرم ماندم تا این تیم سرو سامان یابد.
وی افزود : اگر به نتیجه نرسیم محبور به ترک تیم هستم این بازی را باختیم اما به بچه های تیم صد آفرین می گویم هر چه در توان داشتند را در میدان نشان دادند اما راه به جایی نبردند .
سخن دیگر هیجانات کنار نیمکت در حین بازی است که بصورت استرس به بجه ها منتقل می شود که بایست مدیریت شود .در پایان جای تاسف بود که برای دومین بار چند تماشگر نما اوضاع بازی را دگرگون ساختند شاید آنها هم در جو بازی قرار گرفته باشند اما چه خوب است رفتارشان را مدیریت کنند اگر دلشان با تیم شهرشان هست پس صبور باشند و منطقی.
نماینده قم این هفته باید در ساوه مقابل تیم حسن صبوری مربی خوب قمی قرار بگیرند، تجربه نشان داده که بچه ها نیروی مضاعفی در این گونه دیدارها در خود می بینند که تصور پیروزی در این میدان محتمل است. باید منتظر یک ریکاوری خوب و یک بازی جانانه از بچه ها خواهیم بود .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/fgda

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا