ورزشویژه

تحقیرنماینده فوتسال قم در تبریز!

چرا آناصنعت به این روز افتاده است؟

ندای قم / یادداشت جعفر عابدی ؛تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم عصر روزجمعه در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن پورشریفی تبریز به مصاف تیم مس سونگون ورزقان رفت و در پایان با نتیجه پرگل ۷ – ۱ برابر حریف خود شکست خورد. علیرضا وفایی تنها گل نماینده قم در این بازی را به ثمر رساند.
باز خدا پدر سعید قاسمی رو رحمت کند که سال گذشته با دست خالی تیم را در لیگ نگه داشت و اگر شکستی هم متحمل می‌شد با اختلاف یک و۲گل بازی را واگذار می کرد ولی با این توصیف علیه اش عده ای سمپاشی کردند ودر نهایت براثر فشار مدیریت مجبور به استعفا شد.
ولی امروز نمی‌دانم آن افرادی که ژست مدیریتی می‌گرفتند کجا تشریف دارند ؟چطور این نتایج ذلت بار را تحمل می‌کنند.
درست است که اوضاع مالی تیم به هم ریخته هست ولی این دلیل نمی‌شود که ما مقابل تیم‌ها این چنین تحقیر بشویم.
ما از همون روز اول گفتیم که کادر فنی نیاز به تقویت دارد از همون روز اول گفتیم که سرمربی تیم نیاز به کمک دارد وبه تنهایی قادر به اداره کردن تیم نیست.
آخه داریت کجارفته مگه می شود یک تیم دربالاترین سطح مسابقات کشوری بدون کمک مربی و چارت تشکیلاتی وارد مسابقات بشود.امروز در پایین ترین رده های مسابقات داخلی استان تیم‌ها با کادر فنی کامل حضور دارند آن وقت این آقا برای اینکه مبادا کمک بیاره که یک روزی توطئه کنند وجای اورا بگیرد این چنین تیم را به ذلت کشانده است.
آن وقت وقتی انتقاد می کنیم با حالت مظلومیت می‌گوید مگر من با فلان آقا چه مشکلی دارم که علیه من مطلب می‌نویسد.
آقا من همون روز اول گفتم این تیم مشکل دارد این تیم باخلاقیت فردی بازیکنانش نتیجه می‌گیرد ولی گوش شنوایی نیست که نیست.
این تیم رها شده است و رو به زوال واز نشانه های آن این است که شرایط آنچنان در این تیم بغرنج است که بازیکنان مسابقات کاپ شهر کهک را بر مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ترجیح می‌دهند ودرست قبل از روز مسابقه بازیکنان تیم آنا صنعت‌ تمام توان خودرا خرج کاپ محلی می‌کنند ودر روز مسابقه رسمی باشگاهي با ذلت نتیجه رو واگذار می‌کنند.
واین یعنی اضمحلال یک تیم به معنای واقعی از سرمربی گرفته تا مدیریت باشگاه واین یعنی خیانت به فوتسال یک شهر.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8tzq

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا