ورزشویژه

تجهیز سرویسهای بهداشتی استادیوم شهید حیدریان

طلسمی که بالاخره شکسته شد؛

ندای قم/رضا ملکی:بارها و بارها در خصوص وضعیت سرویسهای بهداشتی استادیوم شهید حیدریان در روزنامه ایمان نوشتیم اما توجه خاصی به آن نشد تا جائیکه واقعا آبروی ورزش قم و نام مقدس این شهر در پذیرایی از تیمهای حاضر در لیگ کشوری که به این استان سفر می کردند در خطر بود.
یک استادیوم مجهز می بایست همه نوع امکانات آبرومندی را در اختیار ورزشکاران خود قرار دهد حالا چه میزبان باشند چه میهمان.درطول سالهای گذشته همه تیمهای فوتبالی که به قم می آمدند از وضعیت سرویسهای بهداشتی استادیوم شهید حیدریان گلایه داشتند و از اینکه امکانات تنها استادیوم آبرومند شهرتا این حد پائین است در تعجب بودند.
وضعیت رختکن ها هم به نوع خود سوژه دوستان فوتبالی میهمان بود و از این رهگذر نوشتن مطالبی در این خصوص تنها مرهمی کوچک بردلها بود که نهایتا با اقدام شایسته سید جلال قریشی مدیریت جدید مجموعه شهید حیدریان این معضل بزرگ رفع گردید.
تعویض دربهای کهنه موزائیکهای کف و کاسه های توالت در دستور کار قرار گرفت تا بعد از مدتها فوتبالیها شاهد داشتن یک 3 سرویس بهداشتی آبرومند باشند.
خسته نباشید به کسانی که در این امر مهم تلاش نمودند که در راس آنها سید جلال قریشی قرار دارد که با سختکوشی و پیگیری شایسته با اداره کل ورزش و جوانان توانست این مهم را به نحومطلوب به نتیجه برساند.
نوشتن مطالب بالا در خصوص معضلات فراروی این ورزشگاه قدیمی تلنگری بر مسئولان عزیز ورزش قم میباشد که باید ویترین تنها ورزشگاه آبرومند قم را چنان در اذهان مردم قم و میهمانان ورزشی جلوه دهند که تصویری زیبا در ذهن آنان نقش بندد و ما امید داریم که مسئولان فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان با بازدید از مجموعه های ورزشی قم در فکر ترمیم مشکلات بسیار این ورزشگاهها باشند چون این بیت المال است و بی توجهی به آن در دنیای آخرت پاسخنگوئی را به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/par3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا