ورزش

تجلیل شایسته از اسطوره اخلاق استاد احمد غلامی

از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی یاران صورت گرفت ؛

ندای قم/ غلامرضا ملکی ؛نوشتن درباره انسان‌هایی که اخلاق مدار بوده و بعنوان اسطوره های اخلاق در جامعه مطرح هستند حال دلمان را خوب می‌کند قلم در وصفشان به راحتی روی کاغذ می لغزد و با لبخندی بر لب برایشان می نویسی .
مسابقات کهن کسوتان انگیزه ای شد تا بار دیگر شاهد یک حرکت ارزنده و ارزشمند از باشگاه خوب یاران باشیم فرماندهی کار دست مهدی مطهری عزیز از فوتبالیست های با اخلاق و چپ پای تکنیکی مستطیل سبز در گذشته بود که چونان سال گذشته با اقدامی شایسته از بزرگان فوتبالی قم تجلیل نمود .
برگزاری مسابقه تیم‌های صنعت نفت و یاران انگیزه ای شد تا مراسم بزرگداشت استاد احمد غلامی در کنار زمین چمن شهید حیدریان برگزارشود. رضا ملکی از همبازیان گذشته احمد غلامی در وصف او اینچنین گفت :اسطوره ای بی بدلیل در مسیر اخلاق هافبک طراح و مغز متفکر خط میانی فوتبال قم معلم شایسته در پرورش نسل جوان مربی توانا و شایسته در سالها حضور شایسته در فوتبال ولایت و در آخر عاشق ائمه و ارادت خاص به سلطان علی بن موسی الرضا(ع )از جمله مشخصات فردی و شایسته این عزیز دوست داشتنی میباشد .
تقدیم شاخه گل و تابلو فرش با دستان بزرگ مرد فوتبال قم استاد سید جواد حسینی به احمد غلامی تقدیم گردید تا فوتبال قم یک روز خاطره آمیز دیگر را در تابلو خاطرات خود ثبت نماید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/7jkv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا