ورزش

تجلیل با شکوه از کهن کسوتان انجمن پیشکسوتان

به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی صورت گرفت ؛

ندای قم/ رضا ملکی؛ دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان و دکتر علیمردانی معاونت توسعه ورزش قهرمانی در اقدامی شایسته از اعضای پیشکسوت انجمن کهن کسوتان تقدیر نمودند.
به مناسبت آن گرامیداشت هفته تربیت بدنی بود که مردان خستگی ناپذیر ورزش قم در قامت کهن کسوت در دفتر رئیس ورزش قم حضور یافتند تا ضمن تبریک هفته تربیت بدنی پیرامون اتفاقات ورزش قم گفتگو نمایند .استاد محمد حسین جمال اسطوره فراموش نشدنی ورزش قم به نمایندگی از انجمن پیشکسوتان ضمن تبریک این ایام تشکری ویژه داشت از فرمانده ورزش و همکاران وی در اداره کل تربیت بدنی که در حد وسع خود نگاه ویژه خود را به کهن کسوتان مبذول داشتند.
استاد رضا خانی افتخار ورزش قم نیز به مشکلات پیرامون موسپید آن پرداخت استاد بزرگ ورزش والیبال سید جواد حسینی نژاد نیز بر ضرورت همدلی خانواده بزرگ والیبال اشاره داشت .استاد اسحاقی از بزرگان دوست داشتنی کشتی قم به نگاه ویژه به پیشکسوتانی که چشم انتظار دیدار با آنان و حمایت هستند اشاره داشت.
استاد محسن حلوایی از مدیران برجسته ورزش و کشتی قم که مدیر عاملی انجمن را عهده دار است و خدماتش در طول دو سال گذشته قابل تحسین بوده بر ضرورت راه اندازی صندوق حمایت از موسپیدان تاکید نمود و آنرا بهترین حرکت برای این عزیزان دانست .رضا ملکی پیشکسوت عرصه رسانه و ورزش اقدام انجمن را در حمایت و دیدار با قهرمانان ستود و از مدیر کل ورزش خواست که حتما چتر حمایتی خود را بر سر عزیزان پیشکسوت بگستراند .
استاد ابوالفضل صولتی بزرگمرد اخلاق مدار فوتبال قم نیز اقدام شایسته مدیرکل را در رایگان نمودن زمین چمن شهید حیدریان را ستود و تشکر ویژه خانواده فهیم کهن کسوت فوتبالی را خدمت ایشان ابلاغ کرد. دکتر سانی خانی ضمن تقدیر از انجمن پیشکسوتان قول هر گونه همکاری را به آنها داد.در پایان شاخه گل و لوح یادبود با دستان دکتر علیمردانی معاونت فهیم اداره کل ورزش و جوانان به اعضای انجمن اهدا شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tysp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا