ورزش

تجلیل با شکوه از دو بانوی قمی ملی پوش هندبال

اقدامی ارزشمند از پیشکسوتان هندبال قم؛

ندای قم / رضا ملکی؛ هندبال قم از دیر باز توانسته در رده های ملی نفرات ملی پوشی را به هندبال کشور معرفی نماید ، امیر حسین صفوی از ملی پوشان لژیونر قمی که سالها در لیگ ژاپن افتخار آفرید از جمله ورزشکارانی بودند که نام هندبال قم را در ایران پر آوازه ساختند.
چند سالی است که بانوان غیور قمی نیز توانسته اند در بدنه تیمهای ملی خوش بدرخشند و افتخار آفرین باشند جامعه پر افتخار پیشکسوتان هندبال به نمایندگی عزیزانی چون صفوی بید خام و مغتصدی با ترتیب دادن تجلیلی با شکوه ، دو تن از عزیزان دختر هندبال را مورد تجلیل قرار دادند .
نسترن گودرزی و زهرا فتوتی نفراتی بودند که در سال گذشته و جدید بعنوان بهترین بازیکن تیم ملی هندبال شناخته شدند و حتی در مسابقات جهانی نیز بعنوان بهترین بازیکن معرفی شدند.
برای ارج نهادن به زحمات این عزیزان دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان ، استاد بهزاد نیا پدر هندبال قم و استاد رضا برقعی از پیشکسوتان ارزنده هندبال حضور داشتندکه هدیه ارزشمند تهیه شده توسط پیشکسوتان گرانقدر هندبال به این دو عزیز اهدا شد.
شایان ذکر است که در راه قهرمانی این دو ورزشکار پر افتخار زحمات بی دریغ سرکار خانم طاهره جهانبخش جای قدردانی داشت همت والای بزرگان هندبال قم را ارج می نهیم و تذکر این مورد را به هیئت هندبال یاد آوری مینماییم که مسیر تجلیل و قدردانی از قهرمانان آفتخار افرین بعهده هیئت هندبال بوده که امیدواریم کم کاریها در این خصوص در حق قهرمانان شایسته جبران شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ayl1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا