ورزشویژه

تجلیل از مربیان برجسته کاراته و گلف قم

اقدام شایسته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم؛

ندای قم/ رضا ملکی؛ چندی است که با انتخاب یدالله یا مولا بعنوان معاونت مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری قم شاهد اتفاقات خوب در ورزش استان هستیم از همکاری در برگزاری مسابقات ورزشی گرفته تا تجلیل از کسانی که برای ورزش قم سایه ،آبرو و اعتبار بوده اند.در جدیدترین اقدام این سازمان مربیان ارزشمند کاراته وگلف استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.
نگاه خوب و مثبت حجت الاسلام طباطبایی نژاد بعنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و یا مولا معاونت این سازمان باعث شده تا موج جدیدی از نگاه مثبت به ورزشکاران و مربیان از طریق این نهاد فرهنگی ورزشی در استان شکل گیرد.
استاد غلامرضا دباغیان پرافتخارترین مربی کاراته ایران با 16 سال هدایت تیم ملی کاراته با کسب بالاترین مقام های قهرمانی المپیک آسیائی، بین المللی، جهانی و کشوری در کنار سعید محبوبی نژاد از مربیان ارزشی و اخلاق مدار کاراته که مدیریت کاشت نهال اسطوره های ورزشی قم را به عهده دارد در کنار خانم جوکار و خانم لطفی از هیات توانمند گلف مدیر تقدیر مسئولان این سازمان قرار گرفتند.
حرکت شایسته مدیران ارزشی قم را پاس می داریم و دستمریزاد می گوئیم به همت والای آنان و امید داریم که حرکتهای این چنینی همچنان در دستور کار مدیران این سازمان فرهنگی ورزشی قرار گیرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2frw

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا